Gjest Slettet+8971238749 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har sitti flere timer i strekk og lest tester og erfaringer på diverse webcams rundt omkring på det vide nettet og det som ofte slår meg er om det er bra eller ikke i forhold til prisen. Det jeg lurer på er om det er noen gode webcams der ute i det hele tatt? Vurdert etter bildekvalitet osv... Hovedsakelig skal det brukes til MSN, konferanser av diverse art, men også til å fime små filmsnutter og ta noen stillbilder når man trenger det fort og greit. Det blir nok stående i et rom som ikke bestandig er fullt opplyst. Se bort ifra pris, hvem er de gode webcam'ene? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Creative Live! Pro må vel være det beste jeg har vært borti. Styr unna billige logitech cams, ihvertfall det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8971238749 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Creative Live! Pro må vel være det beste jeg har vært borti. Styr unna billige logitech cams, ihvertfall det jeg har erfart. 6647188[/snapback] Skal kikke nærmere på det, takk=) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt webcam akkurat NÅ. Noen som kan gi meg tips kjapt? Det eneste kravet mitt er at det tar klare bilder der en ser personen veldig bra og at det ikke koster mer enn 500 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå