tunam85 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 har lyst på en tretten tommer sony vaio fra usa og lurer på hvordan jeg bruker æ ø å på tastaturet for at den skal komme frem.har ei søster som bor i usa og kan sende den hit. Lenke til kommentar
SunDance_Kid Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sannsynligvis kan du endre tastatur opsettet i windows til norsk tegnsetting, men dette er ingen som helst garanti for at alle "norske tegn" skal fungere knirkefritt da utenladnske pcer ofte har færre eller fler knapper som kan kunne gi konflikt med et "norsk opsett i windows".. Eventuellt kan du ta kontakt me Sony norge å spør de om muligheten for å kjøpe et norsk tastatur i pcen din..PÅ noen pc'er går d..på andre ikke.. mvh. Thomas Lenke til kommentar
Coney Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 har lyst på en tretten tommer sony vaio fra usa og lurer på hvordan jeg bruker æ ø å på tastaturet for at den skal komme frem.har ei søster som bor i usa og kan sende den hit. 6646821[/snapback] Du bruker de tastene der æ, ø og å skal være. På amerikanske tastatur har de nok andre tegn, men om du installerer norsk windows så er ikke det noe problem. Bokstavene vil du få frem. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 så æøå ligger ved siden av L og P?hvis tilfellet,hvordan får jeg brukt de merkene som er der fra før av? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 så æøå ligger ved siden av L og P?hvis tilfellet,hvordan får jeg brukt de merkene som er der fra før av? 6647057[/snapback] Der de ligger på et tilsvarende norsk tastatur... [ og ] på altgr 8 og altgr 9 etc. M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå