Gå til innhold

Hvilket spill er dagens bilde fra ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-22 09:23, skrev Dr3as:

Racer (PC)står det under bilde. og ja det er vel litt manipulert på skiltene ser det ut som.. hehe

Så det stod det under bildet. Men har ikke hørt om noe rallyspill som heter Racer til pc. Vet det er en som har laget et freewarespill som heter Racer eller noe i den duren, men det er (var ihvertfall) baneracing.

Flott hvis noen kunne poste en link !

Lenke til kommentar

Racer ja, som det står under bildet. Dette er et gratis spill, og bildene er fra en norsk bane som visstnok skal være den beste banen i spillet. Personen som sendte meg bildet har ikke svart på min mail angående nedlasting enda. Det ligger 5 andre bilder fra spillet hvis dere bare bytter ut tallet.

Lenke til kommentar

jeg vil bare anbefale alle dette spillet.. hjelp til å utvikl.. lag biler og baner.. det er kjempe artig å spille det og den norske banen på det bilde er rå fet.. og han er ikke ferdig.. den skal bli lengre og bedre. noen av bilene kan være vasnkelig å kontrolere.. men fin en som passer til deg og brom rundt

Lenke til kommentar

Anbefaler den hvite Mustang'en i det siste bildet hos gamer. Det er en av de beste bilene å kjøre i Racer (som jeg har prøvd iallefall...), og det er ikke noe minus at den har skikkelig V8 lyd heller :grin:

Den finnes for nedlasting her

Det er den som heter "Ford Mustang Shelby GT350 R (1965)"

[ Denne Melding var redigert av: mjau på 2002-10-22 14:12 ]

Lenke til kommentar

har win xp

gforce 2 mx 400

sb 512

nyeste drivere

osv.

men når jeg starter opp kommer det et svart vindu og så avsluttes det helt i qlog.txt ligger dette(racer.exe kun kjørt en gang)

Tue Oct 22 20:58:27 (NOTE) : [racer/232] --- session separator ---

Tue Oct 22 20:58:27 (INFO) : [racer/232] qnInit()

Tue Oct 22 20:58:27 (INFO) : [racer/232] WinSock opened

Tue Oct 22 20:58:27 (INFO) : [racer/232] local host: 'wee_man_in_tha_'/192.168.0.1

Tue Oct 22 20:58:27 (WARN) : [racer/232] QImage ctor: can't load 'data/images/skidmark.bmp'

Tue Oct 22 20:58:27 (ERR ) : [racer/232] Can't init FMOD: Error initializing output device.

[ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-10-22 21:07 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...