Gå til innhold

windows vista til bærbar begynnelsen av 07?

Anbefalte innlegg

Prøvde søke funksjonen, men fant ikke noe.

Jeg lurte på når kommer Vista? vil Vista følge med ferdige pc'er med en ganeg, eller etter noen måneder? Tenkte spesielt på Bærbar.

Virdere å kjøpe en bærbar ca. mellom 15 februar og 15 mars. Vil det da være tilgjengelig? Prisen er vell også høy? :hmm:

(ble vell litt mange spm.)

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Vista skal slippes engang 1. kvartal 07. Om det vil følge med bærbare med en gang aner jeg ikke, men jeg kjøpte en for ca 1.mnd siden og den kan kjøre Vista greit. Så om du kjøpet en mellom 15 feb. eller 15 Mars, vil den kjøre Vista så fort det vil bli tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Hei. Har noen svar på spørsmålene dine.

Laptop med Vista er ikke noe problem. Du kan oppgradere minne på laptopene også, så hvis Vista blir for tung til laptopen din, så ligger det mest sannsynlig i minne, derfor kan du oppgradere minne litt da serru.

Hvis du f. eks har 1 GB ram på den laptopen du skal kjøpe deg, så bør du egentlig basere deg på å kjøpe en 1 GB brikke ekstra slik at du får 2 GB, da klarer den iallefall Vista knirkefritt, med det som skulle føre med Vista så klart.

De fleste maskinene med greie CPU`er i dag, klarer å dra Vista fint, det er minne det står i nå.

En ting angående Norsk Vista. Hvis ikke Vista lager et valg for hvilket språk man vil ha i Vista (Noe som jeg tviler på at den faktisk har) så tar det lang tid før en eventuell Norsk Vista versjon kommer.

Dere husker jo hvor lang tid det tok med Windows XP og Norsk versjon. Det tar minst 1-4 månder etter US Versjonen lanseres til den Norske versjonen kommer.

US Versjonene av programvare kommer ALTID først, så kommer andre språk subbende etter, en etter en, alt etter hvor treige de norske oversetterne er :p

Som dere kanskje husker, så tok det jo lang tid imellom at US versjonen av Sp2 for XP kom ut, til den Norske versjonen kom.

Så dere må ikke regne med at den kommer ut noe før 1-4 månder etter den Amerikanske versjonen av Vista har kommet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...