klokkemann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg skrur på dataen og skjermen min, men "No Input Signal" vises. Dataen virker, men det virker som det er noe galt med inputen til en av dem. Jeg bruker en flatskjerm av Packard Bell, som har virker ganske bra hittil. Prøvde en annen skjerm også, men brukte samme strømledning som jeg hadde brukt på flatskjermen. Dataen virket da jeg for 6 timer siden spilte WoW på den. Etter å ha spilt, skrudde jeg av både skjermen og pc-en så ingenting sto mens jeg sov. Min eneste mistanke er at katten har bitt over en ledning, men det er en relativt uuttenkt teori. Takker for alle svar. - Klokkemann Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har du drevet å overklokket noe i PC-en? Får du bios-beep'et når du trykker på knappen? Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hva er bios-beepet? Hvis det er et lite pip som kommer noen sekunder etter at jeg har starta dataen, så får jeg det ikke, nei. Endret 10. august 2006 av klokkemann Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er det pipet som kommer etter start av PC, ja. Får du ikke dette er jeg redd det er noe alvorlig på gang. Prøv å koble ut alt av hardisker/cdrom/skjermkort/PCI-kort og start PC-en. Får du noe pip da? Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hørte ikke noe bios-beep, nei :\. Antar det betyr dårlige nyheter? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Deet er nok dårlige nyheter, ja. Ingen reaksjon, selv når du kobler ut ram og lar hovedkort/CPU starte alene? Da er det enten CPU eller hovedkort som er dødt.. som oftest er det nok dessverre hovedkortet. Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 ok, skjønner. Vel, takk for al hjelp. Får vel ta den med til Digital Impuls jeg da. Men er det sånn at hvis de prøver 2 ganger å reparere den uten hell, så har man krav på ny data? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Haar ingen aning om hvilke tilbud Digital Impuls bedriver, men de kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Flotte greier ^^ Skriver når jeg vet mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå