Gå til innhold

Kritisk feil. Blizzard vil ikke hjelpe.

Anbefalte innlegg

Eeh, ok.

Det hele startet når mitt VISA kort ble hacket på internett. Noen fra VISA ringte meg, å informerte meg om dette, å jeg stenkte VISA kortet tvert.

En uke etterpå fikk jeg et nytt kort. Ingen problemer, alt i orden.

2 uker etter at jeg fikk det nye kortet, tenkte jeg plutselig.. "oi, må jeg ikke oppdatere kontoen min med et nytt kort å betale med?" Jo.. Det måtte jeg jo, før kontoen ble stengt. Så gikk inn på siden å prøvde å logge meg på uten hell.

Tenkte kanskje det var passordet mitt som var glemt eller noe, så jeg klikket på "retreive account password" men da får jeg beskjeden "account was not found in our records."

Så da undrer jeg meg på hva som skjer.

Har prøvd å kontakte [email protected] flere ganger uten hell.

Til og meg tatt kontakt med en moderator online for å spørre om hjelp, men han sa bare til meg at han ikke kan hjelpe med "billing problems"

For saken er, at jeg kan fortsatt logge på min konto på spillet, men

kontoen eksisterer ikke på internett siden overhodet...

Så jeg betaler ikke for å spille nå.

Men jeg VIL betale... hvis ikke kan Blizzard finne det for godt å bare slette warrioren min som jeg har jobbet hele tiden med på lvl 60 som har ganske bra utstyr..

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig hvordan folk skriver inn her og forventer at vi skal hjelpe til med et problem, når de ikke engang har tatt seg bryderiet med å prøve de som har lagd spillet først.

Som alltid så vil en telefon løse uenddelig flere problemer enn en mail. Mail er lettere å "overse".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...