Xanitra Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Eeh, ok. Det hele startet når mitt VISA kort ble hacket på internett. Noen fra VISA ringte meg, å informerte meg om dette, å jeg stenkte VISA kortet tvert. En uke etterpå fikk jeg et nytt kort. Ingen problemer, alt i orden. 2 uker etter at jeg fikk det nye kortet, tenkte jeg plutselig.. "oi, må jeg ikke oppdatere kontoen min med et nytt kort å betale med?" Jo.. Det måtte jeg jo, før kontoen ble stengt. Så gikk inn på siden å prøvde å logge meg på uten hell. Tenkte kanskje det var passordet mitt som var glemt eller noe, så jeg klikket på "retreive account password" men da får jeg beskjeden "account was not found in our records." Så da undrer jeg meg på hva som skjer. Har prøvd å kontakte [email protected] flere ganger uten hell. Til og meg tatt kontakt med en moderator online for å spørre om hjelp, men han sa bare til meg at han ikke kan hjelpe med "billing problems" For saken er, at jeg kan fortsatt logge på min konto på spillet, men kontoen eksisterer ikke på internett siden overhodet... Så jeg betaler ikke for å spille nå. Men jeg VIL betale... hvis ikke kan Blizzard finne det for godt å bare slette warrioren min som jeg har jobbet hele tiden med på lvl 60 som har ganske bra utstyr.. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har du prøvd å ringe dem? Ofte du får bedre hjelp da. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sikker på du logger på på https://www.wow-europe.com/ og ikke http://www.worldofwarcraft.com/ ? Brodern forsøkte forgjeves å logge inn på kontoen sin via US sida nemlig Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Gjorde akkurat det samme og prøvde og Logge inn på US Sin side, =P Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Fikk problemer med WoW igår selv. Men dette er ingame. Gjorde Jailbreak to ganger, men fikk aldri levert. Blizzard ville ikke hjelpe Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sikker på du logger på på https://www.wow-europe.com/ og ikke http://www.worldofwarcraft.com/ ?Brodern forsøkte forgjeves å logge inn på kontoen sin via US sida nemlig 6646654[/snapback] What he said. (ps. "Blizzard vil ikke hjelpe" - hvor får du det fra?) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Utrolig hvordan folk skriver inn her og forventer at vi skal hjelpe til med et problem, når de ikke engang har tatt seg bryderiet med å prøve de som har lagd spillet først. Som alltid så vil en telefon løse uenddelig flere problemer enn en mail. Mail er lettere å "overse". Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) slettet, 14 tegn osv 1234352134 Endret 10. august 2006 av Tmz Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Har du prøvd å ringe dem? Ofte du får bedre hjelp da. 6646645[/snapback] Ohoi.. ja nå ble jeg flau Det funka det.. å det virker som jeg betaler likevel ... Jaja.. eeh... nå går jeg å legger meg Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 PS: Takk for hjelpa Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hohoho! Nå fikk jeg meg en god latter! :!: Uansett, det var bra at det virka! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fikk problemer med WoW igår selv. Men dette er ingame. Gjorde Jailbreak to ganger, men fikk aldri levert. Blizzard ville ikke hjelpe 6646843[/snapback] Dette skjer hvis du går rett ut av instancen uten å høre hva marshall windsor sier først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå