Zeph Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Satt og så litt på denne (nummer fire frå toppen). Med frakt og 25% mva kjem det på circa 3000,- kroner, ingen dårleg pris når veiledande i Norge er 7000,-. Men det eg lurer på er om eg kan bruke radioen på denne spelaren her i Norge. Las ein stad at det ikkje fungerte, men så sa ein kamerat at det funker likevel. Edit: Fiksa litt på linken. Endret 10. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) De fleste fungerer ikke skikkelig da de kun får inn oddetall på radioen. Handler du hos f.eks www.megabillig.com får du spillere som han modifiserer slik at de også fungerer i Norge. Har selv en Pioneer spiller jeg har kjøpt derfra og den fungerer ypperlig. Endret 10. august 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 I USA søkes det på oddetall, mens vi i Norge søker på partall. Ergo vil du ikke kunne få inn alle stasjonene. Spillere i USA mangler også ofte funksjoner som europeiske modeller har. Om du er ute etter ny spiller så er vel det billigste alternativet å finne på HW.no's prisguide, eller om du skal ha mer enn bare spillern så kan du jo sjekke for pakketilbud på spiller og andre komponenter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Nå er denne modellen relativt ny, så eg har enda til gode å finne den i ein nettbutikk, finnes heller ikkje i prisguiden. Grunnen til at eg vurderte å kjøpe på Ebay var den store prisforskjellen, dersom utsalgsprisen til Pioneer.no er reell er det 4000,- kroner billigare. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 The eBay page or feature you are attempting to access is not responding. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Fiksa litt på linken i førstepost. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Om den er ny har sikkert de fleste forhandlere mulighet til å få tak i denne. Vil du ha Norsk radio er det nok ingen vei utenom å handle med Norsk forhandler. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Eller megabillig.com Da får du norsk radio, men uten RDS. Ellers er den som vanlig. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nope, megabillig har ikke denne med Norsk radio enda Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Uansett blir den ganske mykje dyrare, så vidt eg såg var veliedande pris på Pioneer sine sider ganske riktig i forhold til prisen i butikken, 7000,- er uaktuelt. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Eller megabillig.com Da får du norsk radio, men uten RDS. Ellers er den som vanlig. 6647397[/snapback] Ikke ennå, men han får den helt sikkert inn snart. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Så var det det da - hvor viktig er det med radio? Og, du kan jo for så vidt gjemme bort en liten ekstern radio-tuner når du sparer så mange laken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå