Gå til innhold

"Jeg elsker deg" - ord med betyding?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I love you, eller ilu om du vil, er et ord jeg aldri bruker til folk jeg virkelig elsker, da jeg føler det er et lite "triks" for å komme seg unna "Jeg elsker deg"-situasjonen hvor man venter spent på å få høre "Jeg elsker deg også" tilbake. Bruker selv ordene til min kjære, og har gjort det i en god stund. Mange mener jeg kanskje tok de i bruk litt tidlig (vi hadde vært sammen i 4. mnd'er), men jeg mente det jeg sa, og kommer alltid til å mene det.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt det før faktisk. Å si "jeg elsker deg" betyr mye for meg, og det er noe jeg ikke vil si til hvem som helst.

6647222[/snapback]

Just så!

Jeg elsker deg...det må være den gangen jeg møter fullstendig kjærlighet. Og noe sier meg at jeg en eller annen gang også kommer til å bli såra etter en stund. Nei huff, ikke være pessimistisk. :love:

Lenke til kommentar

Jeg og samboeren sier det tja.. to ganger per dag? Kanskje mer, kanskje for mindre..spørs hvordan dagen utspiller seg. er godt å høre, men det blir mer og mer en bekreftelse enn noe følelsesmessig. Før ble jeg mo i knærne. Er redd for at det blir en vane med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...