cookie89 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er det noen som har erfaringer med Fanteri.com? Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 En kameraet har handlet en del hos dem. Har gode erfaringer derfra. Kjør på. Ikke verdens raskeste levering, men ikke tregeste heller Lenke til kommentar
ajoje Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 En kameraet har handlet en del hos dem. Har gode erfaringer derfra. Kjør på.Ikke verdens raskeste levering, men ikke tregeste heller 6647565[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506124&hl= Jeg bestilte varer fra fanteri.com i august. Det eneste de greide, var å trekke kontoen min. Varene har jeg aldri sett noe til. De svarer aldri på telefon, det gjør heller ikke eierselskapet, storplaza.no. Og jeg har ringt MANGE ganger. Daglig leder, Gard Eriksrud, står ikke i noe katalog, mobilnummeret de er registrert med i brreg.no er ugyldig, osv osv. Så jeg anbefaler altså IKKE fanteri.com Lenke til kommentar
vegins Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506124&hl= Jeg bestilte varer fra fanteri.com i august. Det eneste de greide, var å trekke kontoen min. Varene har jeg aldri sett noe til. De svarer aldri på telefon, det gjør heller ikke eierselskapet, storplaza.no. Og jeg har ringt MANGE ganger. Daglig leder, Gard Eriksrud, står ikke i noe katalog, mobilnummeret de er registrert med i brreg.no er ugyldig, osv osv. Så jeg anbefaler altså IKKE fanteri.com 8144709[/snapback] Hehe det ligger vel i navnet hvor seriøse de faktisk er... Lenke til kommentar
Loko Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har bestilt derfra selv. Hadde ingen problemer med dem. Fikk halve ordren en gang, sendte mail og hørte hvorfor. Da ringte de tilbake og forklarte at de var på vei fra produsent og at de skulle sende dem så snart de fikk dem. Og det gjorde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå