Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Var uheldig og fikk vann over min speller nye mobiltelefon i sommer. Fikk heldigvis pengene tilbake fra forsikringen så det ordnet seg greit. Spørsmålet til dere er da; hva gjør jeg med den gamle? Vil nødig kaste den da den er helt ny, i eske der alt er urørt. Er det forsvarlig å selge den på nettet? Har ikke hørt noe fra forsikringen etter utbetaling. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Fungerer den i det hele tatt? Eller er den helt ødelagt? Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Fungerer den i det hele tatt? Eller er den helt ødelagt? 6646577[/snapback] Den er vannskadet, så den fungerer ikke overhodet. Er en K800i forresten.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 skru den opp og tørk den og bruk den Var det bare rent vann så er det en sjanse for at den vil fungere fint når den er blitt tørr igjen Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, det burde du prøve. Vet om flere som har gjort det med hell. Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Var rødvin - men fikk tilbake pengene på forsikringen. Tenker jeg bare selger den som defekt på Finn.no - eller er det noen som vil ha den her? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 når du får erstatninga for produktet av forsikringsselskapet så er det deria eigedom, så å selge den er i teorien forsikringssvindel. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 wow du ødlegger mobilen, jeg får den stjelt og får 50% av forsikringssummen. Dette er jo nesten morsomt... Selg den som vannskadet eller defekt... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 wow du ødlegger mobilen, jeg får den stjelt og får 50% av forsikringssummen. Dette er jo nesten morsomt... Selg den som vannskadet eller defekt... 6650488[/snapback] Ja, kanskje noen trenger en skjerm eller dekslet osv Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Enig i det du sier der - men vet ikke om jeg vil la den ligge i en skuff og samle støv. Er jo tross alt en ukes gammel K800i vi snakker om her... Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 når du får erstatninga for produktet av forsikringsselskapet så er det deria eigedom, så å selge den er i teorien forsikringssvindel. 6650474[/snapback] Hva ville du ha gjort da? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 når du får erstatninga for produktet av forsikringsselskapet så er det deria eigedom, så å selge den er i teorien forsikringssvindel. 6650474[/snapback] Dersom de ikke gjør krav på den, kan jo han gjøre hva han vil... Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Har ikke fått noe krav på den - fikk bare beskjed om at pengene var overført.. så det var ikke dumt. Hva kan man få for en K800i - en uke gammel - defekt - i eske med alt uåpnet standardutstyr? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Søstra mi solgte sin 2-3 år gamle Z600i (tror den het det) på QXL. Hun fikk 400-450kr for den! Den var ikke defekt, men den skrudde seg av og sånt veldig ofte. PS: Hvis noen lurer så var det en mann i 60-åra som kom kjørende på scooter når han henta den. Og ja, han bor i samme byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå