Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 EB Games, men jeg vurderer å bruke play-asia snart. Må bare ha litt kredittkort... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For det meste Elkjøp og Lefdal, men de er ofte sene med lanseringer så jeg har Spaceworld og EB Games som backup butikker. Lenke til kommentar
covenent Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg skjønte ikke helt det med halvpris. Horfor kan vi kreve det? Er det noen som gidder å skrive et eksempel på hva jeg kan skrive? Er ikke så god i engelsk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg skjønte ikke helt det med halvpris. Horfor kan vi kreve det? Er det noen som gidder å skrive et eksempel på hva jeg kan skrive? Er ikke så god i engelsk. 6675734[/snapback] Eg skreiv ihvertfall sån ca. følgende: "Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a commodity." Fikk dette til svar: "We can put half price on the invoice if you like. Please be reminded that you will not be compensated in full in case the parcel is lost or damaged during transit. Further in case customs do not believe the value and seize the goods, it will be out of our control and we will not replace the parcel. Please confirm if you still wish us to go ahead. If you have any further question, please do not hesitate to ask." Lenke til kommentar
covenent Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ok, takk for raskt svar. Tar å sender mail nå jeg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Litt off topic her men. Dere som bestiller spill fra Videogamesplus.ca og Playasia bruker dere paypal eller er siden såpass seriøs at jeg bare kan kjøre på med VISA'n min. Har prøvd meg med paypal før, men det ble bare surr. En par ting til. Når dere bestiller derfra, må man skrive mail å si at du vil at de skal sette verdien til under 200kr eller gjøres det automatisk Blir det verre å få det igjennom tollen hvis man bestiller flere spill eller er det et fett? Endret 16. august 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Spillene er billiger på play-asia.com men det er jo ikkje sikkert de har spillet du er ute etter da Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm javel. Men kan jo spørre om akkurat det samme for play asia også da? Hvis noen gidder svare? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) jeg bruker bare VISA kortet, aldri noe problem. Har aldri sendt mail til Videogamesplus.ca om å sette 20$ på pakken. Gjorde det hos Playasia som Mala beskriver ovenfor anbefaler vel å bestille 1 spill pr pakke Endret 16. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hmm javel. Men kan jo spørre om akkurat det samme for play asia også da? Hvis noen gidder svare? 6685434[/snapback] Visst du leser heile trådne så ser du det.. Ja husk å vestille 1.spill pr. ordre. Ellers er noe av poenget borte Endret 16. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja ser det. Men så var det det med VISA. Er det trygt å bruke det eller må man gå igjennom Pay Pal? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eg bruker VISA, kontoen er ikkje tappet enda ihvertfall Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har hørt at personer som ikke leser alle innlegg får Visa kortet tappet Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ok! Takk for svar by the way. Hvordan er foresten leveringstiden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har bestilte derifra 2 ganger. 1.gangen tok det 6 dager, og så 8 dager. Regner med vi i Norge har ei ramme på 6-10 dager elns. Endret 16. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fikk mitt spill i går, og forsendelsen tok 8 dager. Greit å vente på når det er såpass mye billigere Lenke til kommentar
arktiskbrugle Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 cd-wow.fm kan annbefales, oppgir prisane i NOK. NB! ikkje .com, dei oppgir prisane i pund og på grunn av den høge pund verdiene blir spilla der dyrere! Gratis Frakt også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 cd-wow.fm kan annbefales, oppgir prisane i NOK. NB! ikkje .com, dei oppgir prisane i pund og på grunn av den høge pund verdiene blir spilla der dyrere! Gratis Frakt også 6687623[/snapback] Var vel dårlig med 360 titler der, eller er eg blind Lenke til kommentar
covenent Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Du finner de oppe på menyen. Der klikker du på games og da får du en undermeny med diverse konsoler. Edit: ops sorry. oppdaget nå at jeg var på .com siden. Endret 16. august 2006 av covenent Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hvis jeg bestiller filmer gjør jeg det mest på cdon.com ellers gjør jeg det i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå