Gå til innhold

Ødelagt core...?!?


Evleos

Anbefalte innlegg

Klarte å knekke coren på min nye Duron 800... (coren på cpuen har en mikroskopisk knekk i hjørnet..., og PC-en ville ikkje bote.. eller, fikk vel aldri bota PC-en med den cpuen..)

 

Hva skal jeg gjøre? sende Cpu'en inn igjen? skal på lan veldig snart så jeg kan ikkje vente... Duronen ble bestilt host Multicom..

 

--

Noen her som har en Duron / T-Bird (socket A!) til salgs? billig.. snarest...

---

 

[Lithium]

Hjelpe meg..

 

[ Denne Melding var redigert av: lithium på 2001-12-11 18:53 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjedelige greier det der.

gjorde det samme med en 600, tror det var når jeg skulle ta den av igjen det skjerte seg.

så jeg kjøpte en duron 650 på qxl for 250kr, fikk den idag..men-men ser ut som om hk ikke virker(demo-brukt) så får sende det tilbake...

 

men til ditt problem...har du sjekka bruktsidene? har sett noen t-birder der tilsalgs. eller prøv qxl.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-11 18:48, lithium skrev:

Klarte å knekke coren på min nye Duron 800... (coren på cpuen har en mikroskopisk knekk i hjørnet..., og PC-en ville ikkje bote.. eller, fikk vel aldri bota PC-en med den cpuen..)


Hva skal jeg gjøre? sende Cpu'en inn igjen? skal på lan veldig snart så jeg kan ikkje vente... Duronen ble bestilt host Multicom..


--

Noen her som har en Duron / T-Bird (socket A!) til salgs? billig.. snarest...

---


[Lithium]

Hjelpe meg..


[ Denne Melding var redigert av: lithium på 2001-12-11 18:53 ]


 

Min duron 800 fikk samme sjebne :sad:.

 

Følg med på gibud.no jeg fikk en t-bird 800 for 400kr der (50 øre per MHz)

Lenke til kommentar

Send den innigjen. Multicom er kjappe på returer som regel.

 

 

 

Quote:


On 2001-12-11 18:48, lithium skrev:

Klarte å knekke coren på min nye Duron 800... (coren på cpuen har en mikroskopisk knekk i hjørnet..., og PC-en ville ikkje bote.. eller, fikk vel aldri bota PC-en med den cpuen..)


Hva skal jeg gjøre? sende Cpu'en inn igjen? skal på lan veldig snart så jeg kan ikkje vente... Duronen ble bestilt host Multicom..


--

Noen her som har en Duron / T-Bird (socket A!) til salgs? billig.. snarest...

---


[Lithium]

Hjelpe meg..


[ Denne Melding var redigert av: lithium på 2001-12-11 18:53 ]


Lenke til kommentar

Tror jeg har vært svært heldig ettersom Duronen har en mikroskopisk skade... Jeg greide å skrape av begge sidene på coren til min t-bird, men den funka som vanlig etterpå. Da var det ikke noen mikroskopisk skade, men den var skrapet av langs begge "langsidene". Har det seg slik at t-bird tåler større skader tro?

Den kjører stabil [email protected] selv med sine store fysiske skader...Kanskje t-birdn er sterk psykisk?;)

-Zachzi

Lenke til kommentar

Mulig jeg har vært heldig, men jeg har enda ikke opplevd å få skader på noen AMD cpu, og jeg kjenner ingen andre som har det heller. Jeg har tatt av og montert kjøleren en del ganger.

 

Er det virkelig så lett? Hvilke kjølere er det dere har brukt, dere som har fått skader? Kunne vært interessant å se om dette er en eller noen få kjølere som hyppigere enn andre skader cpu, slik at man vet hvilke man skal styre unna.

 

Pål

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-12 17:38, lithium skrev:

*snufs*


-Men dere, når pc'en ikkje boter (eller lager noen lyd i det hele tatt..) Og cpu'en har fått en synelig knekk i hjørnet(når det lyse på den ser man metallet inni) Så er det vel cpu som ikkje er 100%?


 

siden det ikkje er noen lyd i det hele fra maskinen er det sansynleg at det er noko anna en cpu. som ikkje er som det skal. kanskje strømforsyning ??

 

Du kan teste kun hovedkortet uten noko cpu i for å finne ut om det funkar...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-13 08:50, Colin skrev:

Mulig jeg har vært heldig, men jeg har enda ikke opplevd å få skader på noen AMD cpu, og jeg kjenner ingen andre som har det heller. Jeg har tatt av og montert kjøleren en del ganger.


Er det virkelig så lett? Hvilke kjølere er det dere har brukt, dere som har fått skader? Kunne vært interessant å se om dette er en eller noen få kjølere som hyppigere enn andre skader cpu, slik at man vet hvilke man skal styre unna.


Pål


 

Thermal take super orb.

 

p.s noen som vil kjøpe den for 100kr?

Lenke til kommentar

hmm

 

jeg er AMD elsker NR 1

 

jeg har også knekt et STORT stykke av CPUen.

men den er like god som ny. stabilt som et fjell!!

 

har ALDRI låst seg! dere tror meg sikker ikke men det er FAKKTA.. eneste som tuller er windows! :roll:

 

AMD 1000

asus A7M266

512 DDR ram EEC

ATI 8500

live 1024

19" hansol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...