Karstenø Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Regissør Spike Lee påpekte i all offentlighet hvor skandaløst det var at en hvit mann skulle lage filmen om Muhammed Ali. Fem år senere er han aktuell med en krimthriller som berører blant annet nynazismen og amerikaneres forhold til arabere. Les mer Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har sett denne på kino og den er pokker meg genial. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Godt skrevet anmeldelse, Karsten. Filmen virket ganske interessant, så den må vel føres opp på listen over ting Fredrik må se. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Den filme var en ren skuffelse Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Denne filmen var, etter min mening, ALTFOR langtekkelig. En fin firer fra meg. Edit: På terningen altså. Endret 10. august 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har sett filmen, og må si jeg likte den veldig godt. Anbefales! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, dette var en av de mest fornøyelige filmene jeg har sett i år. Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ser veldig bra ut! Skal se den ikveld. Gleder meg Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Kan jeg få litt tilbakemelding på lengden? Jeg tror kanskje denne var litt lang og personlig er jeg ikke glad i å lese så lange anmeldelser (litt selvmotsigende). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Lengden er det ingenting galt med, i hvert fall ikke med oppdelingen du har her, med informasjon om filmens handling og slikt i første del, og litt ekstra rundt bilde, lyd og ekstramateriale, samt konklusjon i andre del. Jeg håper at anmeldelsene fortsatt kan skrives slik. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan jeg få litt tilbakemelding på lengden? Jeg tror kanskje denne var litt lang og personlig er jeg ikke glad i å lese så lange anmeldelser (litt selvmotsigende). 6649313[/snapback] Syns det er en fin lengde på anmeldese, syns ofte de enten blir alt for korte eller alt for lange. Men jeg syns du har klart deg meget godt her, den er hverken for kort eller for lang. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Personlig synes jeg kanskje det ble en smule langt. Spesielt også fordi det går over to fysiske sider så får man kanskje også intrykk av at det "er lengre enn det faktisk er". Dessuten mener jeg at det utleveres en liten spoiler i omtalen (nazistenes vinningsvirksomhet...), noe jeg synes er negativt. Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Personlig synes jeg kanskje det ble en smule langt. Spesielt også fordi det går over to fysiske sider så får man kanskje også intrykk av at det "er lengre enn det faktisk er".Dessuten mener jeg at det utleveres en liten spoiler i omtalen (nazistenes vinningsvirksomhet...), noe jeg synes er negativt. 6653315[/snapback] Alle DVD-anmeldelser går over 2 sider. Angående "spoileren" så kan det oppfattes sånn for personer som har sett filmen, men hvis man ikke har sett den så synes ikke jeg det avslører noe. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Synes filmen var litt kjedelig, men plotet var tilnærmet genialt. Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Anmeldelsen var bra den. Passe lang etter min mening. Synes filmen fortjener en såpass bra karakter. Var ikke noe problem at den var såpass lang siden den var så og si spennende hele tiden. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Synes denne filmen var veldig bra. Spesielt slutten gjorde at jeg måtte dra litt på smilebåndet. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 God anmeldelse, enig i karakteren, er en veldig, veldig bra film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg