Gå til innhold

IT24 - åpent 24/7!

Anbefalte innlegg

Vil bare gi litt ros til IT24...

Kjøpte først en laptop hos dem for litt over 2 år siden. For det første, når jeg fikk laptopen, var det 2 pixelfeil, og IT24 gjorde noe ingen andre nettbutikker ville gjort, nettopp bytta skjermen frivillig.

Etterhvert kom det Bios update til barebonet mitt, og ble umiddelbart informert av IT24. Jeg sa det ikke var så viktig, og at jeg klarte meg, men IT24 insisterte at den skulle inn, og siden jeg bodde i Oslo (som de holder til i) så kunne han hente den, fikse og levere den. NOE HAN GJORDE på døra!

I går kveld (rundt 22:30) sendte jeg en liten forespørsel ang vifta på kjølern min som hadde tatt kvelden (trodde jeg). Og spør hvor mye de skal ha for en ny.

Våkner i dag og ser at jeg har fått svar på den. Eller rettere sagt, FIKK svar klokken 22:50. Der han skriver hvordan jeg kan prøve å reparere den først før vi evt bestiller no...

Sykt bra service! Bryr meg lite om det er enmanns-foretak, eller svær gründer selskap som alle andre, her var det visst service å få.

Og nei, jeg er ikke en av Reklamasjons-rytterne som vil ha igjen alt på reklamasjon. Har garantien gått, har den gått, så ikke foreslå at jeg skal bruke reklamasjon, TAKK!

Føl gjerne for å dele erfaringer med nettbutikker som "holder åpent 24/7"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamasjon er jo en gode for oss forbrukere. Å begynne å stemple folk som benytter seg av reklamasjon er vel å dra det litt vel langt.

Ellers er det jo alltid hyggelig å oppleve god service. Ellers er vel blant annet komplett flinke til å svare på mail til alle døgnets tider.

Lenke til kommentar

Man tjener bra på bra service :)

Jeg velger en butikk med litt bedre service enn de som er billigere som man nesten ikke får tak i. Når det er mindre firmaer er de som regel tilstede om kvelden også :) det er bra. Er som regel da vi nerdene trenger litt mer hjelp :p For de fleste av oss nerder sover vell forbi arbeidstiden :p hehe....

Får prøve de jeg også :thumbup:

Lenke til kommentar
Og nei, jeg er ikke en av Reklamasjons-rytterne som vil ha igjen alt på reklamasjon. Har garantien gått, har den gått, så ikke foreslå at jeg skal bruke reklamasjon,

6645819[/snapback]

Så hvis vaskemaskinen du kjøpte for 2 år siden til 8000 kroner ryker, vil ikke du reklamere på den? ...Den var ny.

Lenke til kommentar
Og nei, jeg er ikke en av Reklamasjons-rytterne som vil ha igjen alt på reklamasjon. Har garantien gått, har den gått, så ikke foreslå at jeg skal bruke reklamasjon,

6645819[/snapback]

Så hvis vaskemaskinen du kjøpte for 2 år siden til 8000 kroner ryker, vil ikke du reklamere på den? ...Den var ny.

6645891[/snapback]

Den har nok lengre garanti, en vaskemaskin skal holde i 5 år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...