Gå til innhold

en svevende og en flytende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var litt blasse farger på den svevende, og den bakgrunnen var ikke særlig å se på.. Men det er på god vei til et godt bilde....!

Den edderkoppen var fææl, føler at araknafobien holder på å slå inn! Er det en "norsk husedderkopp"? Bildet var også veldig på vei til godt, men det bladet i forgrunnen ødela litt!

Lenke til kommentar

Hvis jeg får komme med litt konstruktiv kritikk:

Bilde 1. Som sagt litt blasse farger, fokuset burde være rett på øynene som er det sentrale i bildet. Og kanskje det hadde blitt bedre om man hadde fått den litt nærmere, slik at det ikke er så mye bakgrunn, og kanskje med en vinkel mer ret forfra, er en litt "død vinkel" nå. Bakgrunnen synes jeg fungerer godt!

Bilde 2. Som sagt her og, det grønne bladet til venstre forstyrrer litt. Og hvis bildet hadde blitt tatt uten blitz, hadde man ikke fått så mange lysende detaljer som kan forstyrre litt. Men ellers ett bra bilde!

Stå på og fotografer! Det er to måter man blir en bedre fotograf på: Ta mange bilder, og lytt til kritikk, den er som oftest til for å si noe konstruktivt om bildet!

DjN9o

Endret av DjN9o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...