Fotofashion Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 veldig fornøyd med dennne. fant denne ved vannkanten.. var ikke lett å holde kameraet stødig. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg syns det var litt blasse farger på den svevende, og den bakgrunnen var ikke særlig å se på.. Men det er på god vei til et godt bilde....! Den edderkoppen var fææl, føler at araknafobien holder på å slå inn! Er det en "norsk husedderkopp"? Bildet var også veldig på vei til godt, men det bladet i forgrunnen ødela litt! Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hvis jeg får komme med litt konstruktiv kritikk: Bilde 1. Som sagt litt blasse farger, fokuset burde være rett på øynene som er det sentrale i bildet. Og kanskje det hadde blitt bedre om man hadde fått den litt nærmere, slik at det ikke er så mye bakgrunn, og kanskje med en vinkel mer ret forfra, er en litt "død vinkel" nå. Bakgrunnen synes jeg fungerer godt! Bilde 2. Som sagt her og, det grønne bladet til venstre forstyrrer litt. Og hvis bildet hadde blitt tatt uten blitz, hadde man ikke fått så mange lysende detaljer som kan forstyrre litt. Men ellers ett bra bilde! Stå på og fotografer! Det er to måter man blir en bedre fotograf på: Ta mange bilder, og lytt til kritikk, den er som oftest til for å si noe konstruktivt om bildet! DjN9o Endret 10. august 2006 av DjN9o Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ja det var noe annet! Men fortsatt litt uskarpt, men det er vell fra kameraet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 takker for kritikken... får prøve igjenn tester ut diverse oppsett på kameraet.. må finne ut hvilken oppsett som gir mest DOF. Morrdi2k: hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 endret f verdiene på kameraet.. gjorde underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå