Gå til innhold

ViewSonic P227fB 21" (CRT)

xarr

Anbefalte innlegg

ViewSonic P227fB

Driver å setter opp ny maskin og tenkte jeg skulle investere i en ny skjerm samtidig. Er en ganske hardcore gamer (spiller mye fps, rts, diverse mmo) så jeg heller litt mot CRT siden 100hz osv er kongen på haugen. Har noen hørt noe om denne?

Har sett på Samsung Syncmaster 1100MB, men den finnes kun i hvitt (grr) og fant derfor denne fra Viewsonic. Den virker ganske lik "statmessig", men er det noen som har erfaring med Viewsonic skjermer?

Hvis jeg bryter sammen å kjøper en LCD har jeg sett på Samsung SyncMaster 204B. Det virker som en grei all-round skjerm til fornuftig pris og at det er mulig å spille på den også.

Bruker nå en Hyundai Imagequest som kjører 1280*960 i 100hz. Vil det være veldig uvant å gå over til LCD ang. gaming?

Takker på forhånd for svar. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har erfaring med Viewsonic har en gammel 19" CRT skjerm som jeg vel nå har hatt i 6-7 år som fungerer bra. Riktignok er det en stund siden jeg sluttet å bruke den som min første skjerm siden jeg har en Eizo T965 som er bedre. Har du plass til å ha en så stor skjerm? De er store og tunge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

P227fB kan du spille i 1280x960 @ 120Hz tror jeg, da kan FPS og Hz være i sync med USB mus 120hz. Da får du ganske smooth aim...

du bør sammenlikne crt side ved side lcd. Man som blir sjokkert over hvor treg en LCD er. Er visst noen LCD TV med 100Hz men DVI takler ikke høyere enn 60Hz i store oppløsninger.

Jeg tenker også å kjøpe en Viewsonic P227fB. Skal se om elkjøp kan ta inn en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...