m3 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg prøvde linken i "Noe du savner på prisguiden" men kom ingen vei derfor poster jeg den her. Når jeg vil se f.eks. telefoner med Symbian som operativsystem så må jeg velge mellom versjon og grensesnitt. Jeg mener det ville vært bra hvis dere legga til et valg der det kun er Symbian. Men når jeg så velger Symbian 8.0 Series S60 får jeg ikke opp alle telefonene! Hvor er N70 for eksempel? Og dette blir ramset opp når jeg velger Symbian 9.0 Series S60! Hvor er alle de andre hen? E serien ? (Det ofte står ofte på annonser at de tar forbehold om feil og etc. Jeg velger å gjøre det samme!) * Jeg tar forbehold om det er noe jeg har misforstått og er mottakelig få eventuelle rettelser LOL Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Først har de glemt å ha N73 i listen over Nokia-mobiler, så dette. Hva har Nokia gjort dere? Neida, tror nok ikke det er med vilje, men noe som dette bør vel også rettes opp relativt fort. Helt enig i at det bør være et felles-valg for alle Symbian-modeller også. edit: Enda en feil. Dere bommer på Symbian-versjonen på i hvert fall noen få av modellene også. Endret 10. august 2006 av arehei Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann Vi skal ta en runde på dette, og se å få ting i orden. Problemet her er at produsentene ofte ikke oppgir Symbian-versjonen og da må det graves litt hos Symbian for å finne ut hvilken versjon hver enkelt telefon bruker. Når det gjelder det å søke på Symbian OS generelt, så er det dessverre ikke teknisk mulig per i dag. Det du kan søke på, er om du vil ha en smarttelefon, som innebærer at du får opp alle telefoner med Palm OS, Symbian OS eller Windows Mobile. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg skal se på dette nå og rette opp i noe av det, kan ikke love at jeg rekker alt. Er det spesielle merker det gjelder? eller alle mobilene generelt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Det er vel forsåvidt bare Nokia som har hatt Symbian-telefoner den siste tiden, så er vel stort sett der feilene ligger. Skal sjekke om det står riktig info på M600i og P990i, da dette er de to andre mobilene med Symbian som selges nå. edit: Var helt riktig info om plattform på begge SE sine symbian-modeller. Bare Nokia som er berørt. Merkelig, da så vidt jeg vet man får nøyaktig info om plattform på alle S60-modeller på S60.com Endret 16. august 2006 av arehei Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da skal det meste fra noia være rettet, spytt ut om det er noen glemte Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ser fint ut. Siste lille pirk: Endre fra "Symbian 9.0" til 9.* eller bare 9 eller noe slikt. De ferreste av mobilene som er listet opp har 9.0, og det er heller ikke nødvendig å skille mellom de ulike 9-versjonene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har vurdert det, men måtte blitt noe som, Symbian 9.x eller symbian 9 series, e.l.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 "Symbian 9.x" passer da perfekt til formålet det. Å skrive 9.0 blir jo feil. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skal se på mulighetene for å endre dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå