Gå til innhold

Amobil.no: Velge plattform filter i prisguiden

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde linken i "Noe du savner på prisguiden" men kom ingen vei derfor poster jeg den her.

Når jeg vil se f.eks. telefoner med Symbian som operativsystem så må jeg velge mellom versjon og grensesnitt. Jeg mener det ville vært bra hvis dere legga til et valg der det kun er Symbian.

Men når jeg så velger Symbian 8.0 Series S60 får jeg ikke opp alle telefonene! Hvor er N70 for eksempel?

post-86748-1155173556_thumb.png

Og dette blir ramset opp når jeg velger Symbian 9.0 Series S60! Hvor er alle de andre hen? E serien ?

post-86748-1155173696_thumb.png

(Det ofte står ofte på annonser at de tar forbehold om feil og etc. Jeg velger å gjøre det samme!) :huh:

* Jeg tar forbehold om det er noe jeg har misforstått og er mottakelig få eventuelle rettelser LOL :lol::tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først har de glemt å ha N73 i listen over Nokia-mobiler, så dette. Hva har Nokia gjort dere? :p

Neida, tror nok ikke det er med vilje, men noe som dette bør vel også rettes opp relativt fort.

Helt enig i at det bør være et felles-valg for alle Symbian-modeller også.

edit: Enda en feil. Dere bommer på Symbian-versjonen på i hvert fall noen få av modellene også.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Heisann

Vi skal ta en runde på dette, og se å få ting i orden.

Problemet her er at produsentene ofte ikke oppgir Symbian-versjonen og da må det graves litt hos Symbian for å finne ut hvilken versjon hver enkelt telefon bruker.

Når det gjelder det å søke på Symbian OS generelt, så er det dessverre ikke teknisk mulig per i dag. Det du kan søke på, er om du vil ha en smarttelefon, som innebærer at du får opp alle telefoner med Palm OS, Symbian OS eller Windows Mobile.

Takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Det er vel forsåvidt bare Nokia som har hatt Symbian-telefoner den siste tiden, så er vel stort sett der feilene ligger.

Skal sjekke om det står riktig info på M600i og P990i, da dette er de to andre mobilene med Symbian som selges nå.

edit: Var helt riktig info om plattform på begge SE sine symbian-modeller. Bare Nokia som er berørt. Merkelig, da så vidt jeg vet man får nøyaktig info om plattform på alle S60-modeller på S60.com

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...