RamGuy Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg skal installere Windows XP Pro SP2 ENG.. Windows skal være på min disk C: Mens alt annet skal inn på disk D: Men når man installere Windows XP Pro sålegger mer enn bare Windows mappa seg inn på disk C:.. Blant annet Documents and Settings og Program Files legger seg automatisk inn på disk C:.. Men de skal da bli flyttet over til disk D:.. Men hvordan skal jeg få gjort det? Jeg må jo endre litt info i Registre til Windows sånn at PC-en faktisk vet og begynner å bruke blant annet Documents and Settings og Program Files på disk D:.. Isted for å stappe masse rart inn på disk C:.. Så det jeg vil er at disk C: skal være en rein OS disk.. Der altså bare mappa kalt "Windows" skal ligge.. Mens alt annet skal flyttes over til disk D:.. Så jeg trenger en skikkelig guide.. Detaljert ned til hver minste lille detalj om hva jeg må gjøre og endre osv.. Kom gjerne med linker til supre guider osv.. PS: Trenger guide til hvordan jeg skal gjøre det på en Engelsk XP Pro SP2.. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vet du om dette i det hele tatt er mulig? Hadde jo selvfølgelig vært kult om kun windows brukte C: disken, men jeg har alltid tatt det som en selvfølge at programfiler og diverse annet også "må" ligge der.. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Program Files gjør du jo som du vil med. Du trenger ikke å bruke den som er på C: disken. Kan jo bare lage en mappe som heter Program Files på D: og innstallere alt der. Documents and Settings er jeg litt mer usikker på.. Lenke til kommentar
simson Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Prøv dette. Vet ikke om det funker, men kan jo se sånn ut. Google er forresten din venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå