Gellyfusk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Jeg lærte en gang hvordan jeg kunne skifte "logontype" i Windows XP, men har nå glemt hvordan. Jeg har nå den vanlige "To begin, click user name" med en liste over brukere og bilder ved siden av. Jeg ønsker å ha den typen som var standard i Windows 2000, hvor man trykket ctrl+alt+del så kom det opp log off, lock computer, task manager og litt sånn. For å logge på skrev man inn brukernavn selv, istedenfor å klikke på brukernavnet. Så vidt jeg husker var det et sted i Control Panel, men jeg finner det ikke Endret 10. august 2006 av Gellyfusk Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Gå inn i kontrollpanelet -> Brukerkontoer -> Velg endre måten brukere logger på eller av Så tar du bort haken på bruk raskt brukerbytte og bruk velkomstskjermen. Også klikker du på bruk alternativer. Så enkelt er det. Endret 10. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Er i kontrollpanel ja. Gå inn på brukerkontoer så har du valget "endre måten brukere logger på eller av" Hvis du ikke merker av for "bruk raskt brukerbytte" vil du få "ctrl-alt-del" loggon modus <-- wow, 6min senere.. må skjærpe svarhastigheten ser jeg.. --> Endret 10. august 2006 av Dr_Ost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå