Grievdus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 smykke, gavekort, klær Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Dildo og undertøy er utelukket. Men tror jeg skal gi henne noe kjøkken utstyr, siden hun flytter. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dildo og undertøy er utelukket. Men tror jeg skal gi henne noe kjøkken utstyr, siden hun flytter. 6671186[/snapback] IKKJE gi ho det, damene hata å få sånt (Snakka av erfaringa, dei VIL kjøpe det sjølv) penga er bedre Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kosedyr! Det blir søstre glad for Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hun kan få meg helt gratis, no problemo! Neida, altså det er få ting som klaffer bedre enn den musikken hun har lyst på. Finner du to album hun har sykt lyst på blir hun sikkert kjempe glad! Ellers kan du jo kjøpe noe annet som bamse, plakat av et slag, noe alkohol om du er gammel nok til det. Mye rart du kan kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå