SideburnsKongen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 WoW !! det dere ser jo bare rått ut ! jeg vurderer å lage en sån mod bare i blått 6652651[/snapback] Alt som har med fatal1ty å gjøre er rødt.. så må nok moddes sjøl, men vil ikke tro det er så vanskelig.. bytte vifter, røde leds, kjølere, osv.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jeg syns det var ganske kult jeg..... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ehh ... dette høtres kansje dumt ut, men hva er Fatal1ty ? er det bare noen vifter og utsenende eller er det et spille lag ? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 WoW !! det dere ser jo bare rått ut ! jeg vurderer å lage en sån mod bare i blått 6652651[/snapback] Alt som har med fatal1ty å gjøre er rødt.. så må nok moddes sjøl, men vil ikke tro det er så vanskelig.. bytte vifter, røde leds, kjølere, osv.. 6654050[/snapback] Ja .. rødt er kult det også da ! men jeg hår så mye blått i pcen fra før. PS: har dere noen spesifikasjoner på det kabinettet ? vifter,hardware osv. ? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hmmm. jeg likte alt som var på kabinettet, ekstrautstyrert, vinduet osv. Men likte IKKJE når alt det var isammen. Følte det ble... tja.. ALT for mye rot. Har og problemer med å feste blikket på kabinettet. (jeg liker det stilrent) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ehh ... dette høtres kansje dumt ut, men hva er Fatal1ty ? er det bare noen vifter og utsenende eller er det et spille lag ? 6655870[/snapback] Her kan du lese litt om Johnathan "Fatal1ty" Wendel Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Litt usikker på hva jeg synes. Litt "rotete" frontpanel etter min smak. Og det "gamle"uGuru display panelet kunne de da byttet ut med et fargedisplay i det minste. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Håper virkelig ikke "data norge" får dette kabinettet. www.fjortissblingblingkabinettaltiett.overkill.no får det kanskje på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå