Icetea Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har gått til innkjøp av b.l.a nytt hovedkort til min noen år gammle hp pc.. Problemet er at når jeg skulle sette det inn så var hovedkortet for stort for det kabinettet jeg har nå, er jeg da nødt til og kjøpe nytt kabinett for og få greiene til og funke? uansett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784 jeg har kjøpt.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er det et M-ATX hovedkort i det gamle kabinettet? Lenke til kommentar
Icetea Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 hmm, det er jeg faktisk usikker på.. men uansett så er det hovedkortet som er i maskinen nå mindre en det nye Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Så fin ut hvilken prudusent og model det er da. så kan du bare sjekke spesifikasjoenen på det Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vis det hovedkortet du har i pcen fra før er mindre så tydder det på at det er Micro-ATX. da må du kjøpe nytt kabinett. som foreks dette: Lian Li På Tilbud På Netshop.no MVH bZerk Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hp pcene har mest vanlig m-atx ettersom det er en produsentpc. men hva slags tower er det? mini-tower?,midi-tower?,full-tower?,maxi-tower? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå