Erik B. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Jeg har prøvd meg en god del frem med wordpress i dag, virker klart som det beste pub systemet for meg. Men jeg vil ikke bruke de kjipe templatene som er standard. Jeg vil ha det i mitt eget design. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Presentasjon --> Temaredigering Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Last ned standardmalen, og sjå på den. Bruk den gjerne som eit utgangspunkt. Ellers har du jo The WordPress Codex til hjelp, der du finn ei i oversikt over alle funksjonane og måten dei fungerar på. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Det jeg gjorde/gjør er at jeg fant et design jeg likte her http://themes.wordpress.net/, innstallerte dette og trikset og mikset på temaredigering i ettertid. Da fikk jeg det stort sett som jeg ville. Er en del bra design der iallefall. Eneste er at du ofte må oversette litt selv i temaredigering, men det går fort... Husk på å ta back-up før du begynner, så slipper du å begynne helt på nytt hvis det skulle skje noe. aw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå