Hanska Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei! Jeg sitter for tiden på en Samtron 96P CRT-skjerm. Jeg har brukt denne ganske så lenge nå, og merker at jeg blir sugen på en god LCD-skjermer som tar "litt" mindre plass. Har lenge likt spesifikasjonene til LG Flatron L203WT. Har i ettertid hørt at Samsung SyncMaster 204B er et bedre valg. I tilfellet, Er de ekstra kostnadene verdt det? Skjermen vil bli brukt til Photoshop, litt filmtitting og alle mulige typer spill (World of Warcraft for det meste). Noen synspunkter? Endret 23. september 2006 av MrSkatun Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vet ikke spesielt om denne skjermen, men har god erfaring fra Samsung Syncmaster serien. De leverer stort sett varene. Jeg ville dog vurdert en widescreen skjerm, avhengig av hva du skal bruke den til selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Jeg sitter for tiden på en Samtron 96P CRT-skjerm. Jeg har brukt denne ganske så lenge nå, og merker at jeg blir sugen på en god LCD-skjermer som tar "litt" mindre plass. Har lenge likt spesifikasjonene til LG Flatron L203WT. Har i ettertid hørt at Samsung SyncMaster 204B er et bedre valg. I tilfellet, Er de ekstra kostnadene verdt det? Skjermen vil bli brukt til Photoshop, litt filmtitting og alle mulige typer spill (World of Warcraft for det meste). Noen synspunkter? 6645208[/snapback] Ser du mye film er det absoludt verd å kjøpe widescreen Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det Sp jeg villde ha satset på LG Flatron L203WT. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Så dere mener at jeg burde oppgradere til LCD-skjerm? Jeg tror nok jeg vil gå for LG-en viss jeg gjør det, da denne ser ut til å ha veldig bra spesifikasjoner i forhold til pris. Men jeg tror det største spørsmålet mitt nå er om det er verdt å oppgradere. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hadde tenkt å bestille meg LG Flatron L203WT-BF for en liten stund siden, men så kom jeg over Acer AL2216WS og LG Flatron L204. Hvilken av disse 4 burde jeg kjøpe? Hva sier dere erfarne? PS: Beklager for bump Endret 23. september 2006 av MrSkatun Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvem som er best kan jeg ikke si da jeg ikke har sett alle. Men jeg har sett Acer AL2216WS og den som jeg så var iallefall meget bra,vil påstå den var minst like bra som min Dell 2007 WFP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå