Thewiz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Her tenkte jeg vi kunne diskutere Zelda relaterte ting. Jeg spiller selv gjennom dette spillet på Nintendo 64: Ocarina of time. Jeg må bare si det; et mer gjennomført spill har jeg aldri spilt. Det er så utrolig bra! Denne tråden er ment for oss Zelda elskere. Venligst ikke spam i denne tråden. Linker: Gamespot Review - Perfect Comming Soon: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Jeg søkte etter lignende tråder, men fant ingen) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tar ofte frem min gamle Nintendo 64 for å spille Zelda. Nå venter jeg bare på Wii og det nye Zelda-spillet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dessverre, det er ikke lov med samletråder her på forumet. Rart du ikke har fått med deg det siden du har vært medlem en stund. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jess, gleder meg til det nye spillet jeg også. Men når jeg tok frem N64 i dag, ble jeg overasket over hvor stille den var. Laget jo ikke en eneste lyd. EDIT: Spam blir jo slettet? Kan vi ikke diskutere Zelda? (den var til tci) Endret 9. august 2006 av thewiz Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, har laget en liten teit technolignende sang med tema fra kokiri forest fra zelda. Hør om dere tør Er bare et utkast da - all vokalen skal byttes ut, bør vel nevne det. www.betarecords.com/scott Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Om dette kan klassifiseres som en samle tråd eller ei er jeg fader ikke sikker på! Det handler jo ikke om et spill, men om hele serien og alt rundt det. Jeg forholder meg svært usikker og hører med noen andre moderatorer! Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Tror Zelda er det beste spillet eg har spilt noengang! Var faktisk det første spillet eg fikk til min brors N64.. Hender ofte at eg tar fram Nintendoen eg også for å spille det Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Flytt den til OT baren elns da. Ja, det er virkelig farlig om noen her på forumet får litt mer poster på rullebladet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill eller spillserie, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter/spillserier på spillforumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Vanligvis blir slike tråder stengt, men denne gangen velger jeg å flytte den til off-topic-delen av forumet, hvor telling av antall innlegg blant annet er slått av og takhøyden for småprat er vesentlig høyere. Men søpleinnlegg/spam blir på ingen måte akseptert. Håper på forståelse for denne beslutningen. Spam blir jo slettet? Kan vi ikke diskutere Zelda? (den var til tci) 6645006[/snapback] Spam slettes ikke av seg selv vet du. Det er mennesker som gjerne har andre ting de heller vil drive med som sletter søpleinnlegg her på forumet :-) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 ahh, gode gamle Zelda. runna det både på SNES og N64(ocarina of time). n64 versionen var kjempebra, kanskje det beste konsollspillet jeg har spilt, sammens med GoldenEye på N64. koselig musikk, ekstremt god historie, spillbarhet. bare best Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Zelda har sinsykt bra story.. Er morsomt det.. har ikke nintendo 64 sjøl, men spiller det hos fetteren min.. Gammelt med bra spill.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er Zelda et rollespill? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Elsker Zelda spillene Sitter her med en gamecube og spillene "Legend of Zelda - the windwaker limited edition" som inneholder spillene "Windwaker", "Ocarina of time" og Ocarina of time - Master Quest". Har også "Legend of Zelda Collectors edition" Som inneholder "The Legend of Zelda", "Zelda II - Adventure of Link", Ocarina of time" og "Majoras Mask" Noen som vet når "Twigtlight Princess" kommer for salg? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er Zelda et rollespill? 6651199[/snapback] Jepp...eventyr, rollespill, action i mine øyne da:P Ocarina of time er forresten min favoritt!! ble aldri glad i windmaker(?) og majoras mask for å si det slik Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Enig med deg Sixx, Ocarina of time er best. Jeg likte Windwaker også men det var langt ifra så fantastisk som Ocarina of time. Majoras mask satt jeg meg ikke inn i. Når kommer TP? Lenke til kommentar
andm Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Neste spill i serien kommer formodentlig i løpet av fjerde kvartal. Jeg hiver meg på bølgen: «The Legend of Zelda: Ocarina of Time» er etter min mening det beste spillet noensinne! Er det andre enn meg som har kjøpt seg en okarina lignende den i spillet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er det andre enn meg som har kjøpt seg en okarina lignende den i spillet? 6655728[/snapback] Nei, hvor får du kjøpt det da? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En ting som var gøy med Majoras Mask var å samle alle maskene.. Husker godt det var en plass med en do som det sto en neve opp av :!: Så måtte du gi den papir eller noe.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er det andre enn meg som har kjøpt seg en okarina lignende den i spillet? 6655728[/snapback] Nei, hvor får du kjøpt det da? 6655784[/snapback] hvis du hadde bodd i trondheim så skulle jeg sagt hvor du får tak i:P tror jeg så det på tre45 en gang (de som bor i trondheim vet hva det er ) Har lyst å kle meg ut som ganondorf på halloween da!! hadde jo faktisk vært litt rått da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Huff, jeg husker at jeg ble skremt av Zelda spillene da jeg spilte dem når jeg var ganske så liten. Skumle grønne fyren på G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå