guten Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Heisann .. Bestillte meg ett Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB DDR her om dagen, da jeg er dritalei det kortet som jeg kjører nå. Har lest litt her og der om det, men har dere noen innvendinger, har jeg bæsja skikkelig på leggen eller er dette ett greit kort. Spiller en del for tiden, så jeg klarer nesten ikke vente, er inne kontinuerlig på pakkesporinga og sjekker om det nærmer seg snart .. Takker for svar .. MVH Guten Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hmm, overhodet ikke noe og skamme seg over det kortet der, et veldig bra kort, får bare håpe at resten av systemet sitt klarer og holde følge. kos deg med mye spilling fremover. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 jo, det er et bra kort. Men håper du har system som klarer å utrnytte den ekstra klokkefrekvensen et 4600 kort har i forhold til 4200 kort. For det er snakk om prisforskjell på en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå