invalid_user Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg tok meg et lite kveldsmåltid som inneholdt agurker, tomater, skiver med kaviar og melk. Da mamma tilfeldigvis kom innom la hun merke til melken og ble sjokkert. Hun sier at melk og agurker er noe av det verste som kan blandes sammen, og at man får diaré av denne kombinasjonen. I mitt tilfelle er det ikke særlig bra, siden jeg skal fly til Kreta om knapt 6 timer. Jeg vil helst ikke sitte inne på dassen på et fly hele turen. Jeg vet egentlig ikke hva jeg lurer på. Kan noen bekrefte at denne kombinasjonen er ufyselig? Er det noe jeg kan gjøre? Kanskje drikke mye vann, slik at jeg må gå på do oftere? Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har hatt agurk på skiva og drukket melk (fra glass) flere ganger, ikke noe problemer med det for meg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Melk og agurk er da en helt vanlig ting å blande. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Ingenting som er i veien med det. Spørs om det er noe som ligger i slekten din Endret 9. august 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Pleier ofte å spise skiver med skinke og agurk på samtidig som jeg drikker melk. Har aldri sjedd noe med meg iallefall. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ingenting som er i veien med det. Spørs om det er noe som ligger i slekten din 6644926[/snapback] ... eller mora di Har ikke hatt noen slags bivirkning på meg. Dessuten, agurk er jo for det meste vann... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har jeg aldri hørt om. drukket melk og spist agur mange ganger. herregud for no tullsnakk hvis man tenkr seg om. agurk består nesten utelukkende av vann. fins ikke et fosyrende stoff i hele tatt i agurk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror ikke moren din har alle skruer på plass... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror ikke moren din har alle skruer på plass... 6645027[/snapback] Eller at hun sier dette FORDI han skal på flytur..? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Bull-shit det med agurken.. Men melk er faktisk ikke så veldig bra for magen hvis man ikke er vant med det. Har hørt at det er en del i Afrika som reagerer kraftig på melk. Og en den reaksjonen pleier vanligvis å være diarè Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Melk (eller egentlig supermelk:yoghurt) og agurk er kjent som tzatziki, og er spist av grekere og etterhvert ganske mange andre uten problemer. Ta det med ro. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Tror ikke moren din har alle skruer på plass... 6645027[/snapback] Var den kommentaren virkelig nødvendig? Ser ut som alle her er enige, og da satser jeg på at det går bra. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dummeste jeg har hørt! 6645029[/snapback] Ihvertfall topp 10. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror det er moren din det er noe galt med. (no offence) Jeg har aldri hørt om noe liknende. Kanskje hun ikke tåler det selv? Men det betyr jo ikke at det er slik for alle andre.... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Tror det er moren din det er noe galt med. (no offence) Jeg har aldri hørt om noe liknende. Kanskje hun ikke tåler det selv? Men det betyr jo ikke at det er slik for alle andre.... 6645331[/snapback] Hehe, det har kanskje noe å gjøre med at hun er russisk. Kanskje det er slik med russiske agurker og melk? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Tror det er moren din det er noe galt med. (no offence) Jeg har aldri hørt om noe liknende. Kanskje hun ikke tåler det selv? Men det betyr jo ikke at det er slik for alle andre.... 6645331[/snapback] Hehe, det har kanskje noe å gjøre med at hun er russisk. Kanskje det er slik med russiske agurker og melk? 6645372[/snapback] Hehe... muligens! Jeg ville aldri drukket russisk melk og spist russiske agurker samtidig. Da ville jeg heller spilt russisk rullett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg