Gå til innhold

CS 1.6 kommer snart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho! Haha! De nye våpna og skjoldet er jo bare plukka fra CS: Condition Zero da. :razz:

Jaggu har de ikke tenkt å lage mer lagg på serverene ved å pumpe opp grafikken på de ellers så lagg frie bretta de_inferno og de_aztec. :sad:

Men Galil ser ut som mitt nye yndlings våpen. Bare den gir like mye skade som AK 47 så blir dette bra. FAMAS er bare stygg og klumpete. :sad:

Jeg vil ha MP5 med silencer! :grin:

Lenke til kommentar

Tosker, møter dere på meg med m4a1`en min, er dere alle fortapte...

FA-MAS`en er et råtøft våpen, dessverre er det ikke SV, som er litt penere. Derimot syns jeg det er synd de adder Galil rifla, som praktisk talt er det samme som en ak, men viss de adder våpen ved hver eneste versjon framover, da har vi en god tid i vente.

Ellers gleder jeg meg, skal bli koseligt.

Lenke til kommentar

å? så m4`en er for lett å bruke? Det å være flink med m4`en er nesten akkurat det samme som å være flink med ak47`en. Noen kan eie med TMPen for den saks skyld, det har med smak og behag. AWMen for eksempel, den er lett å drepe med, men til gjengjeld er det ofte lett å drepe dem som bruker AWM. Ofte når jeg spiller som terrorist sliter jeg litt mot m4en ja, men du kan likevel drepe dem med Sig552en eller Ak47en. Dessuten prøver CS å følge realismen i våpnene, m4en er meget treffsikker og sterk i virkeligheten, iallefall etter jeg har lest...

Lenke til kommentar

Hoho! Ikke kom å si at AWP ikke krever skills.

Det er lett å treffe folk som står stille, men når du plukker folk som løper, hopper ned steder og lignende så har du skills. Og hvis du i tillegg greier å overføre den treffsikkerheten til f.eks M4A eller AK47 så blir du god. :smile:

Lenke til kommentar

Hva med to måneders autoban for folk som prøver å kjøpe AWP og autocick på folk som står stille(camper..) i mer en ett minutt :grin:

Det som gjorde at jeg gikk grundig lei av det etterhvert meget tilårskommne spillet er nettopp

disse to irritasjonsmomenta!

Og 1. ditt eller 1.datt er ikke bra nok.

Lappesaker holder ikke evig, håper det kommer en ny grafikkmotor og ny mindre laggete teknologi for overføringen av data mellom spillere/serverne.

Eksempel:

Gammelt (men fett nok) bilspill som ikke lagger før pingen blir firesifra,4x4 Evolution)

teamtruck12_2.jpg

edgeride10_small.jpg

Lenke til kommentar

Jeg er så dritt lei cs, derfor er det fett som fan at det kommer radikale forandringer... Da blir det kanskje litt morro igjen!

En annen ting, om CS lagger, eller kommer til å lagge, vær så vennlig og ikke skyld på valve eller hvem enn som mekker CS, skyld på deg selv og den tynne lommeboka di, eventuellt foreldrene dines evindelige gjerrighet eller fattigdom!

:grin:

Fan, glemte å si at jeg føler at skjold kommer til å gjøre det ekstra bedritent å være T, og føre til en million ganger mer T-camping! (Noe som foresten har blitt helt forjævli på de_dust. De n00bete stygge idiot rassh*** som er T og camper på dust burde brenne lenge) Litt ræva research fra meg, så det kan jo hende for alt jeg vet at begge lag får skjold e.l. Om skjold bare er for ct kommer aztec til å bli mer bedritent enn det alerede er... Aztec er laga for at ct kan eie og terror kan slite max... møkkamap2k!

[ Denne Melding var redigert av: FlaSch på 2002-10-25 11:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 11:37, skrev FlaSch:

Aztec er laga for at ct kan eie og terror kan slite max... møkkamap2k!

ingen maps er laget med ett lag i tankene. ethvert team kan vinne, så lenge det er et par folk som leder an og pepper opp folk.

hadde en særdeles artig session i går på superserver.. var T på inferno. ble grundig overkjørt av stormende ct'er i begynnelsen, men etter litt kommunikasjon med et par av de bedre på T, stormet vi ALLE rundene og gruste ct totalt..

Lenke til kommentar

Synes egentlig t har fordelen på stort sett alle maps, hvis du har to godt koordinerte lag vil nesten alltid t sitte igjen med høyest score til slutt. Ihvertfall på planting, som er det mest populære, ct må dele laget over to spots det må ikke t. Problemet er at t ofte er for feige på public.

AtW

Lenke til kommentar

På gs#5 deathmatch dust only

er d nesten umulig å vaere T

uansett om T stormer så må de komme seg forbi minst 3 - 4 awms og 2-3 colt sprayere!

og alle de gode joiner ct og bruker awm

(de har stats ranking på gs#5 :)

og på 60 sekunder?

alle Ts stter å camper pga at 2 av 4 rusher går til ******* og gs#5 er awm **** *******!

vanligvis vinner Ts på dust med 4 min round

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...