Gjest mafister Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et digitalkamera med 2,1 megapixels - hvilket skal jeg velge? Helst så billig som mulig (er student), skal ikke bruke det på noen "proff" måte for å si det sånn..bare et kamera å ta noen bilder til hjemmesiden, fra litt ferier etc. Gjør ikke noe om kameraet ser litt stilig ut, selv om det vel ikke er det viktigste. Hvilket skal jeg velge? *har gått helt vill i alle beskrivelsene og testene* *sukk* Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg er i samme situasjon som deg, og har bestemt meg for Ixus V. Såvidt jeg vet det eneste kameraet som er lite nok til å ta med overalt (på ski, fest osv), samtidig som det ser ut til å tåle litt. Dessuten ser det jo utrolig lekkert ut.. Er litt heldig og har en venninne i Tyskland som skal kjøpe det for meg. Slipper unna med 3900,- og får forhåpentligvis igjen nesten 650,- i tysk mva. :smile: Her hjemme får du det vel for ca. 5200, såvidt jeg har sett på prisbarometeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå