lowkey Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Topicet sier vel det meste. Valget står mellom Abit AB9 PRO, Gigabyte GA-965P-DS4 og DFI Infinity 975X/G. Er ute etter et stabilt og godt HK. Skal ikke overklokke. Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 DFI Infinity 975X/G hovedkortet har jeg og det bare ber om å bli overklokket. Er oppe i FSB på 333 nå. Men alt over 300 FSB så trenger man kjøling på chipsettet. Standard kjøling holder ikke mål er mine erfaringer. Kortet burde klare 400 FSB med riktig kjøling og riktig minne. Men veldig fornøyd så langt.... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Om du ikke skal klokke, så er det vel samma ossen hovedkort du velger, så lenge det har alle de pluggene, inn og ut gangene du trenger. Har selv Gigabyte DS-4, kan si at jeg er veldig fornøyd med kjøleløsningen på detkortet og det kjører stabilt på over 450 FSB, og har vert oppe i 515 FSB. Endret 31. januar 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Sjekk dato på første innlegg. Tror nok fyren har kjøp HK nå. :!: Endret 31. januar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Heh. la bare merke til datoen på det andre inlegget, kansje vi bare skal la denne tråden dø ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå