-urrang- Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei Jeg lurer på om det er mulig å kjøre crossfire (to Radeon kort) på et MSI K9N SLI Platinum eller er det bare mulig å kjøre SLI (to Nvidia-skjermkort) på det ? Endret 9. august 2006 av -urrang- Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nvidia kort ja ....... _nifty_ Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ok så jeg kan altså ikke kjøre Crossfire på et SLI hovedkort? Det har jo 2 pci-e porter?! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er en grunn for at enn må ha crossfire brikkesett for å kjøre ati kort og nvidia sli brikkesett for å gjøre nvidia kort 2 ulike teknologier. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 ok så jeg kan altså ikke kjøre Crossfire på et SLI hovedkort? Det har jo 2 pci-e porter?! 6666283[/snapback] Men det har et chipsett som definitivt ikke er beregnet på Crossfire ! *skifte hovedkort* eller gå for Nvidia .... _nifty_ Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ok takk for hjelpen alle sammen Hadde vært litt dumt å ta feil der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå