chokke Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei. Har spurt før for en god stund sia men fikk aldri svar så prøver igjen. Problemet mitt er at jeg, og de andre PCene i huset mister all internett plutselig. Dette skjer ca etter 2+ timer etter restart av NGTrutern og den andre rutern. Men det som er enda mer merkelig er at etter en ruterrestart så funker nesten alt av internett, men som regel er det noe som ikke funker i det hele tatt. Som regel er det World of Warcraft (ikke diskuter det) og det er veldig plagsomt fordi alt annet av internett funker, bare ikke å logge seg in på WoW (World of Warcraft). Noen tips? Eller mer info dere trenger? Endret 10. august 2006 av chokke Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 router nr. 2 sier du? som i en sånn trådløs gateway eller noe? skal ikke si min mening om sånne her... det kunne blitt stygt men i alle fall prøv å pc'n direkte i ngt routeren og se hva som skjer da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Sjekk in konfigurasjonene at det ikke er noen idle timere aktive . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) eeeeh... ja... men problemet er at noen dager kan det fungere helt normalt hele dagen, mens en annen dag kobles alt ut hver time/annen hver time osv. Men hvis jeg mister internetten og WoW ikke funker, så bytter ruter vekk fra den trådløse hjelper ikke det. Og etterh va jeg har skjønt av innstillinger så står jeg helt fast. og jeg MÅ ha på den trådløse på grunn av andre i huset skal kunne bruke internett i tillegg... Endret 9. august 2006 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 bumps . Dette plager meg virkelig, men står like fast... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå