betis Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har en film som er komprimert i flere rar.filer. Da jeg skal exstracte disse, kommmer det opp en feilmeldng om at filene(4,6 gb) er for store for disken. Det står også noe om en NFTS-disk, ett filsystem som min eksterne disk åpenbart ikke har, den er type fat32. Jeg vet at den eksterne disken jeg prøver å ekstracte til, har god nok plass. Poenget med hele greia var å brenne filmen på DVD. Dette får jeg da ikke til, siden jeg ikke får extractet filene. Noe hjelp å få? Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har en film som er komprimert i flere rar.filer. Da jeg skal exstracte disse, kommmer det opp en feilmeldng om at filene(4,6 gb) er for store for disken. Det står også noe om en NFTS-disk, ett filsystem som min eksterne disk åpenbart ikke har, den er type fat32. Jeg vet at den eksterne disken jeg prøver å ekstracte til, har god nok plass. Poenget med hele greia var å brenne filmen på DVD. Dette får jeg da ikke til, siden jeg ikke får extractet filene. Noe hjelp å få? 6643888[/snapback] Les her. fat32 takler ikke så store filer. Lenke til kommentar
betis Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har en film som er komprimert i flere rar.filer. Da jeg skal exstracte disse, kommmer det opp en feilmeldng om at filene(4,6 gb) er for store for disken. Det står også noe om en NFTS-disk, ett filsystem som min eksterne disk åpenbart ikke har, den er type fat32. Jeg vet at den eksterne disken jeg prøver å ekstracte til, har god nok plass. Poenget med hele greia var å brenne filmen på DVD. Dette får jeg da ikke til, siden jeg ikke får extractet filene. Noe hjelp å få? 6643888[/snapback] Les her. fat32 takler ikke så store filer. 6643912[/snapback] Skjønner. Har jeg noen muligheter til å få brent den da? Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hmmm. Usikker. Spørs om du ikke er nødt til å mellomlagre den utpakkede filen på disk først, men det er mulig det finnes noen gode løsninger jeg ikke kjenner til. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du kan konvertere filsystemet til NTFS. Dette gjøres på eget ansvar, men skal i de fleste tilfeller gå problemfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå