tuppetroll Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Et sjeldent motiv for min del, men synes dette bildet av min bestefar ble relativt bra. Sånn herjer tiden med oss.. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 god idé, men ikke godt nok gjennomført desverre (Føler jeg da) Det var liksom noe som manglet... Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg syns utsnittet ble for trangt. Litt mer av ansiktet hadde gjort seg i mine øyne. Bra tenkt uansett Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Enig i at utsnittet er for trangt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Prøv i annet format. Tror det ville gjøre seg bedre med et kvadratisk utsnitt. og blassere farger, evt. svart/hvitt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Enig med over, her tror jeg svart\hvitt virkelig vil gjøre seg, og kanskje prøve å få øyet litt ut av sentrum Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 10. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Tenkte noe av det samme selv, men jeg blir ikke fornøyd samma søren... Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Dette likte jeg! Det lyse på øvre øyelokk ga en fin kontrast til det mørke i øyet. Men kanskje det er litt mye "luft" nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Prøv kvadratisk utsnitt som sagt. Jeg skulle gjerne gjort det selv, men sitter på nettkafé... Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ble ikke bra dette heller, men channel mixer og noe mer kontrast kan være veien å gå. Prøvde med kvadratisk utsnitt, men ble for tett etter min smak... Men likte motivet, mye karakter. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Alt for nært til å være et så lite snitt. Klarer ikke fokusere på at det er et øye, blir bare rotete Få med mer av ansiktet Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Alt for trangt utsnitt syntes jeg også ja. Motivet er greit nok i seg selv, men vil se mer, vil ha en viss følelse over bildet. Så syntes jeg det ble ganske kjedelig med øyet i senter i bildet. Jeg klarer ikke å ta slike bilder selv, så vet ikke hva du kan forbedre, men jeg syntes hvertfall utsnittet er alt for trangt. Det skjer ingen ting i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå