facedancer Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det noen her som har noen formening om hvordan det vil utarte seg å sykle styrkeprøven på hybridsykkel? jeg har sett på FUJI Raceway som ligger på nettsiden til www.fujibikes.no Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvilken styrkeprøve? Den fra Eidsvoll, den fra Lillehammer eller den fra Trondheim? Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg hadde tenkt meg å sykle fra Trondheim ja Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg hadde tenkt meg å sykle fra Trondheim ja 6646023[/snapback] Tjaa, landeveissykkel er selvfølgelig best, men jeg så en fyr på terrengsykkel... han så litt sliten ut dog. Hvis du tviler på at du greier det er ikke hybridsykkel det beste, og hvis du sliter med å holde deg våken etter rundt 20 timer på sykkel er ikke hybrid bra. Landeveissykkel hvis du vil frem så fort som mulig. Hybrid hvis du ikke vil kjøpe landeveis, og tror du kan klare det fint. Finn ut hva du tror er best når du skal sitte på et sete i 20 timer på en 540 kilometer lang strekning. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Du brude bruke en sikkelig sportssykkel alá TDF, ikke noe hbrid. Du kan bruke hybrid hvis du vil ha en vond bakdel. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvor lang tid har man på å fullføre styrkeprøven? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Du brude bruke en sikkelig sportssykkel alá TDF, ikke noe hbrid. Du kan bruke hybrid hvis du vil ha en vond bakdel. 6646988[/snapback] Det har med setet og gjøre, har man et godt sete er alle sykler komfortabelt. Skaff deg et tynt og hardt sete, en lett sykkel og dekk med minst mulig friksjon. Terreng har høy friksjon, da er det vanskelig, hybrid er mellomstor friksjon og landeveissykkel er liten... Over Dovrefjell merker du veldig til om sykkelen er bra eller ikke. Endret 10. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg hadde tenkt meg å sykle fra Trondheim ja 6646023[/snapback] Tjaa, landeveissykkel er selvfølgelig best, men jeg så en fyr på terrengsykkel... han så litt sliten ut dog. Hvis du tviler på at du greier det er ikke hybridsykkel det beste, og hvis du sliter med å holde deg våken etter rundt 20 timer på sykkel er ikke hybrid bra. Landeveissykkel hvis du vil frem så fort som mulig. Hybrid hvis du ikke vil kjøpe landeveis, og tror du kan klare det fint. Finn ut hva du tror er best når du skal sitte på et sete i 20 timer på en 540 kilometer lang strekning. 6646107[/snapback] Det er en kar som har syklet styrkeprøven på militærsykkel uten gir, så ikke noe er umulig. Du burde føle deg i stand til å sykle så langt også. Ha syklet noen lange sykkeløkter før. Endret 18. august 2006 av The_Hurricane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå