Gå til innhold

Noen som har noe manga å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTO (Great Teacher Onizuka) er en god manga. Ble faktisk overrasket over kvaliteten på denne..

Klikk spoiler for å se en liten summary jeg sakset fra ANN.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Onizuka is an ex-biker and gang leader who has one goal, to become the greatest teacher. He learns of the power and respect possible as an intern teacher, using his strength and connections to get his students to respect him. Now, graduated, he gets a job at a prestigious private school to handle their 'problem class' that made the past few teachers quit. He must handle a different sort of trouble when the trouble makers include some of the smartest kids in Japan who preffer a more cerebral approach to torturing their teacher. Onizuka must slowly win his students over and deal with their mistrust of teachers while handling the distrust of his fellow teachers.
Lenke til kommentar
så netopp hellsing, veldig bra =) dog hungrer etter en oppfølger :p

6695707[/snapback]

Hellsing er en av mine favoritter, har sett animen (syns den var litt kort),og lest litt av mangaen

EDIT: Bare 10 dager til Hellsing OVA-2 blir gitt ut :dribble:

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Hellsing_%28OVA%29

6695773[/snapback]

hei og hå =)

Betyr OVA rett og slett bare en serie som går direkte på dvd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jepp, OVA = Original Video Animation. Produsert med tanke på å selge kun som DVD eller lignende og har ikke blitt sendt på TV. Har som regel litt bedre kvalitet. :]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
så netopp hellsing, veldig bra =) dog hungrer etter en oppfølger :p

6695707[/snapback]

Hellsing er en av mine favoritter, har sett animen (syns den var litt kort),og lest litt av mangaen

EDIT: Bare 10 dager til Hellsing OVA-2 blir gitt ut :dribble:

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Hellsing_%28OVA%29

6695773[/snapback]

Som du ser Hellsing er serien,brukernavnet mitt kommer fra den serien,har nettopp lest 1 volum og gleder meg til 2volum kommer ut :D

Er forresten Manga bøkene det er snakk om her da ;)

Endret av Alucard90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Selv syntes jeg Tenjou tenge er kjempe bra.....prøv det :thumbup:

7077134[/snapback]

:yes: Råbra manga, utenom de aller siste, skjønner ikke helt hva som foregår. ;P Får se når chapter 99 kommer straks.

Hvis du liker Bleach, så bør du lese Zombie Powder. Det er serien Kubo lagde før Bleach.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...