simalarion Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 SKulle kjøpe noe på Netshop men klarte ikke logge meg inn, så jeg prøvdet med glemt passord og logge inn med samtlige e-mail jeg har (tenkte muligens jeg var blitt akutt senil så måtte prøve) men ingen av dem funket. Har Netshop slettet sine kunde profiler?, eller noen av dem. Det er ikke noe kjempe deal men jeg likte å ha oversikt over hva jeg har handlet hvor osv. Litt kjipt faktisk om de har gjort det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ehm, du kan vel da alltids ta en prat med Netshop? Telefonr. står veldig klart og tydelig på www.netshop.no Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Om du har noe imot å svare er det bare å la være?? ringer ikke Netshop kl 23 om natten mulig du gjør det, nokk om den saken. Endret 9. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har hørt om folk som har mistet kontoen sin etter misbruk av angreretten. men det kan jo også være en feil i systemet dems. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Nææ har vært snill gutt hele veien Ser nå at de er utsolgt på det jeg skulle ha (1 gb micro ms brikke, ingen av dem jeg har sjekket nå har dette produktet inne faktisk) så da kan jeg vente på svar fra Netshop. Oppdatering. Har fått ordnet det, det var to ting som var grunnen. Bluecom har nå lagt ned min e-mail hos dem (skikkelig bedriten service på alle måter der men det er en annen historie) slik at jeg ikke fikk e-mail med passord i retur. Bruker navnet på netshop var ikke e-mailen min men et brukernavn jeg har laget selv, dette prøvdet jeg i dag, så jeg fikk logget inn + oppdatert bruker profilen riktig. Så dette var bruker feil blandet med litt dårlig service fra Bluecom Endret 12. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå