tomassan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Grunnen til at jeg legger ut et nytt emne er at jeg er i en tidsknipe. må bestemme meg asap for hvilken mobil jobben skal kjøpe inn til meg. Jeg vil ha noe som er på høyde prismessig og ytelsesmessig med Qtek 8310. altså ca 3000,- for telefonen. må ha sync'ing med outlook. har ingenting imot Qtek 8310, men foretrekker en klapp- evt skyvetelefon fortrinnsvis fra Nokia eller Samsung. hvilke alternativer har man? Samsung D600? andre? Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå hadde du flaks: Den mobilen du skal ha er Qtek 8500. Mulig jeg er litt farget av at jeg nettopp har fått en slik gjennom jobben, men den har imponert meg så langt. Den finnes på tilbud hos MPX for tiden: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=65784 Lenke til kommentar
tomassan Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Jøss.. den har jeg oversett.. tror den seiler opp på toppen av ønskelista jeg mailer sjefen imorgen takk for tipset!! men forslag kan gjerne sendes fortsatt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Qtek 8500 er en telefon som jeg tror passer deg godt ut i fra det du sier. I "Lesertester"-tråden her på amobil-forumet kan du lese en av brukerne sin minitest av denne telefon! Der får du mye info. Link Endret 9. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå