Gå til innhold

Enkel telefon... Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny mobiltelefon, den jeg har begynner å bli heller utslitt... Problemet er at jeg ikke har den minste peiling på mobiltelefoner. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha en enkel telefon til en rimelig pris, ikke en multimedia-maskin av no slag. Noen forslag?

Leste akkurat sticky tingen, så tenkte jeg skulle gi litt mer info om hva jeg er ute etter... Langt fra like detaljert som i eksemplet, men likevel bedre enn ikkeno...

Kamera og nett-tilgang er uinteressant for min del. Kamera har jeg utenom, og nett... Vel, jeg skriver her nå, så ja. Regner med det er nesten umulig å finne telefoner uten slikt på, men det er ikke noe jeg legger veldig stor vekt på, for å si det slik.

MP3-støtte (ringetoner, ikke mp3-spiller) hadde vært kjekt, men er heller ikke no krav. Radio er uinteressant.

Kalender vil jeg gjerne ha.

Trenger telefon uten abbonement. Har kontantkort, og klarer meg veldig bra med det. Trenger telefonen stort sett for å være lett tilgjengelig, ringer nesten aldri selv.

Når det gjelder pris, så bør den helst ikke være altfor mye dyrere enn... 1500.

Det er stort sett den info'en jeg kan gi. Resten av det som sto på det eksemplet i stickyen er enten ikke viktig eller jeg har ikke peiling på hva det er...

Kikket på Nokia 6125, som MobilKnut nevnte under her, og den ble litt for dyr for meg uten abb...

Endret av eqadromos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6125 er en enkel klapptelefon fra Nokia.

Den har 1.3MP kamera, EDGE (raskere internett på telefonen), Bluetooth, Infrarød, minnekort støtte og gode taster. Tastene kan jeg bekrefte er gode å skrive på da søstra mi har den.

I tillegg er den billig! Sjekk Prisguiden for billigste pris! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...