Gå til innhold

Skal kjøpe spille/redigerings pc max 40000

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe meg ny pc og lurer på hva dere syntes om oppsettet mitt, noen deler for eksempel hovedkortet tar jeg ikke med siden det er sikkert 1 måned til det slippes. Har skjermkort. harddisker kommer jeg til og velge ved en senere dato. jeg har tastatur, mus, og skjerm.

Kabinett: Kabinett (eller lian li, men har ikke greie på de forskjellige modellene)

Psu: Silverstone psu

Ram: corsair e.p.p

Prosessor: X6800

Kom med forslag til ting som mangler, eventuelt en annen psu eller et annet kabinett o.s.v skal ha den prosessoren. kand dere komme med noen forslag til oppsett med foskjellige deler skal ha med x6800.

Endret av ducA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kaller jeg nesten sløsiing med penger! det er ikke så stor ytelsesforsrkjell på e6600 og e6800 men du skal absolutt ha den prosessoren så du får gjøre som du vil.... ville nok heller ikke kjøpt et så dyrt minne kan spare inn massse peng der asså.... og jeg er i tvil om du trenger så sterk psu.. men det må du nesten vite selv..

Men alt ser meget bra ut...!

Endret av lasse91
Lenke til kommentar

Er det noen som har god greie på kabinett og cpuvifter kansje litt billiger ram med e.p.p teknologi, og kansje en annen psu.

Eller kan dere komme med forslag for eksmepl prisguide liste prosessor skal være x6800 maxpris på pc 40000

Lenke til kommentar

Har du veldig mangen disker, trenger du virkelig 750W?

Ellers så så er dette kabinettet veldig bra. Kommer ann på hvor stor plass du trenger. Du trenger ikke et så stort kabinett hvis du bare skal ha 1-2 harddisker. Du kan jo kjøpe en viftestyring for å ha full kontroll over støyen.

Ellers så er jo OCZ kvalitetsram, har du planer om å klokke?

Lenke til kommentar

Har litt planer om å klokke.

Skal ha fra fire til 6 harddisker, jeg har 7950Gx2 som trekker litt strøm og jeg skal ha nforce 590 sli til intel som hovedkort. er det noen cpu kjølere som er veldig gode og lager lite støy? takk for link til kabinettet så ut som det var god plass og bra med inntak og utslipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...