Gå til innhold

Kan eg få lokale distriksnyheter med Parabol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjå der ja, på kanal 511 fant eg den. Takker

Diskriktsnyhetene er jo over no, og den vanlege NRK1 er på alle desse distriktskanalane, kan eg programmere denne kanalen over på 1 og få eit NRK1 lik den eg har no, men med riktige distriktsnyheter?

Lenke til kommentar

Diskriktsnyhetene er jo over no, og den vanlege NRK1 er på alle desse distriktskanalane, kan eg programmere denne kanalen over på 1 og få eit NRK1 lik den eg har no, men med riktige distriktsnyheter?

6643412[/snapback]

Det spørs. Jeg har egentlig ikke peil siden jeg ikke har parabol selv. Bra at du iallefall fant den på kanal 511 :)

EDIT: Å skifte kanal 511 til 1 bør vel egentlig fungere. Sjekka litt på satelittmotakeren?

Endret av deleder
Lenke til kommentar

6643412[/snapback]

Joda, på Nokia'en vi har her, kan jeg i allefall lage "Favorittlister" over kanalene, feks: Liste A, B eller C. Så starter boksen på en av listene jeg sist brukte. Og det er vel ca. samme system på andre tunere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...