Zeph Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Eg har parabol med Canal Digital og på NRK får eg diskriktsnytt frå Olso. Er det mogleg å få Vestlandsrevyen i staden for? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mener at det er mulig. Har du prøvd å bla igjennom alle kanalene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Sjå der ja, på kanal 511 fant eg den. Takker Diskriktsnyhetene er jo over no, og den vanlege NRK1 er på alle desse distriktskanalane, kan eg programmere denne kanalen over på 1 og få eit NRK1 lik den eg har no, men med riktige distriktsnyheter? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Sjå der ja, på kanal 511 fant eg den. Takker Diskriktsnyhetene er jo over no, og den vanlege NRK1 er på alle desse distriktskanalane, kan eg programmere denne kanalen over på 1 og få eit NRK1 lik den eg har no, men med riktige distriktsnyheter? 6643412[/snapback] Det spørs. Jeg har egentlig ikke peil siden jeg ikke har parabol selv. Bra at du iallefall fant den på kanal 511 EDIT: Å skifte kanal 511 til 1 bør vel egentlig fungere. Sjekka litt på satelittmotakeren? Endret 9. august 2006 av deleder Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Sjå der ja, på kanal 511 fant eg den. Takker Diskriktsnyhetene er jo over no, og den vanlege NRK1 er på alle desse distriktskanalane, kan eg programmere denne kanalen over på 1 og få eit NRK1 lik den eg har no, men med riktige distriktsnyheter? 6643412[/snapback] Joda, på Nokia'en vi har her, kan jeg i allefall lage "Favorittlister" over kanalene, feks: Liste A, B eller C. Så starter boksen på en av listene jeg sist brukte. Og det er vel ca. samme system på andre tunere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er ikke alle distriksnyhetene som er tilgjengelig på parabol, fint at du fant den du lette etter. Snakket med canal digital supporten om akkurat dette og ble informert om at flere var på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå