Gå til innhold

er det mulig å ha 2stk ibm gxp60 som røk samtidig?

tjuddi

Anbefalte innlegg

er det muliig? Raid 0 opsettet gikk dunken og jeg handlet inn nye barracuda disker.sendte videre inn forespørsel til databutikken på retur av den ene disken min(det var bare den ene som stod å hakket)

en uke senere skal jeg sende inn disken, men har glemt å merke hvilken jeg trodde var gæern!

okai prøver å innstalere xp på den ene disken og starter formaterin men driten stopper på 1 prosent å bare står å hakker.okay prøver andre disken bare for å være sikker. den kommer ikke til formateringen engang før den og hakker?

problemet mitt er at databutikken skal ha 400kr for hver disk vis det ikke er de det er noe galt med.

kan man renske de med et eller annet?(virus i registrene?) eller er de rett å slett DØDE?

plz heeeeelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjørte ibm dft separat på hver av diskene og formaterte pbåde boot sector og lav nivå formatering og begge diskene gir feilkoder som 0x70 og 0x75

defective device etterpå. ved retur til databutikken (i morgen) lurer jeg på : får jeg kun lik vare tilbake?? eller hva har andre her inne fått til? har jo kjøpt 2x80gb seagt barracudaiv og de ruuuler i forhold til ibm ene!!!

Lenke til kommentar

Feil kode 0x70 betyr: 0x70 - Corrupted Sector.

A general hard disk drive problem was detected. You can run the "Erase Disk" utility. If a subsequent test fails again, the drive is defective and should be replaced.

Feil kode 0x75 betyr: 0x75

Defective Hard Disk Drive Component. Håper du ble litt visere nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...