Xeonze Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei. Etter at jeg fikk meg ny harddisk, og installerte windows på nytt, har funksjonen ''legg til/fjern programmer'' sluttet å virke. på den måten kan jeg ikke lenger fjerne uønskede programmer. hva er årsaken til det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Hvilke program er det snakk om? Har du forsøkt i sikkermodus? Har du forsøkt med andre brukere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xeonze Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Hvilke program er det snakk om? Har du forsøkt i sikkermodus? Har du forsøkt med andre brukere? Hilsen, efikkan. 6644815[/snapback] Hei. Det er funksjonen som ligger inne på kontroll panelet mit. Er logget på som moderator. Lenke til kommentar
Xeonze Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Hvilke program er det snakk om? Har du forsøkt i sikkermodus? Har du forsøkt med andre brukere? Hilsen, efikkan. 6644815[/snapback] Hei. Det er funksjonen som ligger inne på kontroll panelet mit. Er logget på som moderator. 6650989[/snapback] Ops. mente administrator Lenke til kommentar
Xeonze Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Det som skjer er: Jeg går inn på kontrollpanel. Dobbelt klikker på symbolet ''leg til/fjern programmer'' men ingenting skjer. Listen over installerte programmer kommer egang ikke opp. Mvh Ruben Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det tar ofte en god del sekunder før listen kommer fram - dette an skyldes en del ting. Om det er en stund siden du har vært der bør du trykke på 'legg til/fjern programmer' og vente i minst 1 minutt. Det trenger ikke være mer enn det. Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Om det ikke er det, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har du søkt etter spyware på pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xeonze Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har du søkt etter spyware på pcen? Hilsen, efikkan. 6652166[/snapback] Tror ikke jeg det har noe med spyware på gjøre. prøvde denne funksjonen like etter installasjonen av windows, og det virket ikke da heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå