Gå til innhold

Kinetisk energi og gjennomtrengning

Anbefalte innlegg

Er det nokon smarte hjernar her inne som kan hjelpe meg med ein framgongsmåte for å rekne ut kor langt eit prosjektil med den kinetiske energien X vil trengje inn i eit bestemt materiale (til dømes stål) ved anslag? Er det ein enkel måte å rekne ut dette på, eller trengst det komplekse kalkyler og utrekningar? Og har materialet prosjektilet er laga av noko å seie, eller er det kun den kinetiske energien som er avgjerande?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det blir en ganske komplisert utregning. Oppførselen til begge materialene (prosjektilen og veggen) må bli tatt i betrakning i tillegg til prosjektilens masse (du kan regne med at veggen har uendelig med masse dersom den ikke skal flytte på seg) og overflatearealet som treffer veggen (størrelsen på det du ser av prosjektilen sett forfra). Det blir mye mer komplisert dersom du skal ha med det at ikke all overflaten trenger inn i veggen med det første (si halefinnene treffer seinere).

Dersom du programmerer et spill (vill gjetning), ville jeg brukt enklere måter. Dvs en konstant som ser realistisk ut visuellt. Bruk en fysikk-motor som fex Tokomak for generell fysikk.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Eg snubla over noko på Wikipedia, men syntest kanskje det verkar noko i overkant forenkla, sidan det ikkje tek omsyn til anslagsenergi?

450px-Newton_penetration_depth.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Impact_depth

Dersom du programmerer et spill (vill gjetning), ville jeg brukt enklere måter.

6643314[/snapback]

He he... Hadde det berre vore så vel, at eg hadde kunnskapar til å få til slikt... :) Nei, eg spør berre på reint generelt grunnlag - eg er rett og slett berre nyfiken! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...