mb_zzz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 vurderer en Bærbar pc til skole bruk, å seff litt gaming. her er infoen om Bærbaren, er en Fujitsu Siemens! 15,4" skjerm i bredformat (1280 x 800 piksler) 512mb DDR-minne 80 GB harddisk 8x DVD dual-layer DVD/CD-brenner Radeon XPRESS 200M (128MB delt minne) 54 Mbps WLAN (b/g) 10/100 LAN + modem 4x USB, 1x FireWire (4-pin), lyd inn/ut 1 CardBus kortplass 4-in-1 kortleser: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick Pro VGA og S-Video-utgang (4-pins) + data veske medfølger! klarer denne å kjøre BF2 å WoW. denne maskinen skal kjøpes av min onkel! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Radeon XPRESS 200M (128MB delt minne)Jeg ville ikke kjøpt en bærbar PC med delt grafikkminne som spillePC. Har det selv, og grafikken min er ikke på topp akkurat. Kjøp en bærbar PC som har dedikert minne til grafikkortet. Lenke til kommentar
treant Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvor har din onkel tenkt å kjøpe den hen? link... Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) skal kjøpe den av onkeln min! hvordan er maskinen til WoW? skal ikke spille så mye, men det blir WoW uansett! Endret 10. august 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
treant Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Delt minne er ikke bra til gaming nej, og du har fått med lite minne, men det kan så klart oppgraderes, men jeg ser ikke hvilken prosessor type laptoppen har`? Lenke til kommentar
SunDance_Kid Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) ankepunktene dine her er vell lite minne (512mb) siden skjermkortet¨må stjele minne av systemet..Integrerte skjermkort brikker egner seg ikke noe særlig til gaming nei. Skjermoppløsningen er heller ikke så veldig bra. Som tidligere spurt om..Hvilken prosessor står i maskinen..? Det har mye å si om det er en eldre type eller f.eks dual core som ville hjulpet betraktelig på ytelsen til maskinen.. Edit: er jo heilt grei til skolebruk da.. Endret 10. august 2006 av SunDance_Kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå