olahli Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei... jeg kjøpte en Netgear RangeMaz Wireless Router (WPN824) til foreldra mine for noen uker siden, hatt litt lite motivasjon til å få den til å funke - men har prøvd litt uten hell! De har bredbåndsavtale med Enivest - skal koble slik: Modem --> Trådløseruter --> Maskin funker uten den trådløse ruteren men ikke med så langt.. har kjørt et program som fulgte med, jeg får kobla meg til routern men internett funker ikke - rimlig sikker jeg har kobla riktig! problemet tror jeg ligger i innstillingene.. har tatt tre "Prt Sc"-bilder så får vi se om dere kan hjelpe meg med hjelp av dem.. (si ifra om det er noe annet dere trenger). plz help.. takker og bukker for svar Lenke til kommentar
olahli Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 jeg fikk det til til slutt! nå har jeg en stasjonær og en bærbar på nett her. bytta ip-adresse til 192.168.10.1 og servern til routern fra range 192.168.10.2 --> .254 der jeg feila tidligere var at jeg ikke restate maskina!! haha jippi yeah, fornøyd.. snakkes - nå må jeg surfe videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå