amin1710 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) jeg tenkte å bygge en ny pc for Mor og Far. Den de har nå er svært gammel. Og jeg satte opp dette pcen Jeg vil holde dette under 3000 kr, er det noe jeg skal skifte eller legge til. Og en annen ting jeg skal bestille alt fra shg.no. Også så jeg en Kabinett hos dem som var billig men er den å stole på siden de vil trenge en ny psu. Endret 9. august 2006 av amin1710 Lenke til kommentar
radiated Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Linken til PC er låst for andre enn deg, og linken til kabinettet viser alle kabinetter SHG fører... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Om du vil vise andre ei handlevogn, så må du linke til visning av handlevogna, ikke administrasjon av den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Tror jeg fikset det nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå er det bedre ja. Oppsettet ser ganske bra ut. SHG sine egne strømforsyninger skal være fullt brukbare, så du kan trygt kjøpe et kabinett og strømforsyning til den pcen der. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Nå er det bedre ja. Oppsettet ser ganske bra ut. SHG sine egne strømforsyninger skal være fullt brukbare, så du kan trygt kjøpe et kabinett og strømforsyning til den pcen der. Hilsen, efikkan. 6644882[/snapback] Men vil 300w holde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå