Straffa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har kjøpt meg en trådløs router (Belkin) og prøver å koble meg opp med DS Lite. Har skrudd av firewall i routeren og jeg får kontakt med routeren og alt det der når jeg søker etter den. Problemet er at når jeg først skal spille får jeg error 52200. Jeg har Nextgentel og er det noen porter jeg må åpne for at det skal virke? Endret 9. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Funnet ut hvis jeg restarter routeren så får jeg opp online og får spilt. Så fort jeg skrur av DS Lite og skrur på igjen så har jeg samme problem. Det virker kun første gang etter jeg har restartet routeren. Noen som vet hva som er årsaken? Den stopper opp på testing connection... og går ikke videre. Som sagt restarter jeg routeren virker alt helt til jeg skrur av DS Lite Endret 9. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Funnet ut hvis jeg restarter routeren så får jeg opp online og får spilt. Så fort jeg skrur av DS Lite og skrur på igjen så har jeg samme problem. Det virker kun første gang etter jeg har restartet routeren. Noen som vet hva som er årsaken? 6643243[/snapback] Crappy ruter? har ikke fått prøvd Wi-fi enda, skal prøve på min Linksys og se hva som skjer Lenke til kommentar
ranger1 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Bare noen tips: Her står en liste over rutere og om de fungerer sammen med DS Lite eller ikke: http://www.nintendowifi.co.uk/customersupp...ortedRouters.do Når du får opp en error code, så er det mulig å finne en bedre beskrivelse av feilen her: http://www.nintendowifi.co.uk/customersupp...SupportHome.jsp Kanskje dette hjelper litt på vei... Edit: Kan forresten si at jeg har Nextgentel også, og min DS Lite funker fint på nett (har D-Link DI-624+). For meg har det ikke vært nødvendig å åpne for noen porter eller noe slikt. Kan jo kanskje høres ut som at ruteren er litt ustabil, dersom det virker å spille på nett etter den har vært restartet. Endret 9. august 2006 av ranger1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hmmm får en error når jeg prøver koble opp på min trådløse, har nextgentel prøver med naboen sitt trådløse nettverk og det fungerer, telenor! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg tok å byttet min router til en linksys og nå fungerer alt perfekt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Belkin er kjent for å lage elendige routere - men så er jo routeren NGT sender ut også noe makkverk. Skjønner ikke hvorfor de gikk ifra Cisco som de hadde i begynnelsen. (?) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvilken NGT router er makkverk? Zyxel eller Thompson'en? Begge er faktisk veldig bra, men NGT ødelegger oppsettet før de sender den ut til kunden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Zyxel, Thompson og Netopia. Elendige hvis man setter de opp imot Cisco sine. Si en ting NGT gjør rett da. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kundesupport? Ironi slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå