Gå til innhold

Forslag til CPU som "passer til" X1900 XT?

MiSP

Anbefalte innlegg

hva med Opteron 165? disse klokker jo sykt.. min kjører på 2.65ghz..  det tilsvarer ytelse til FX-60.. :cool:

eneste som har den inne er Netshop, til 2995, det blir jo 1000kr mer enn for 4200+, men da har du jo til gjengjeld en dobbel kjerne som klokker bra

6650131[/snapback]

Jeg har allerede sprengt budsjettet med 1000 kroner, og må i tillegg kjøpe nytt kabinett for å kunne montere PSUen. Tror jeg holder meg til 4200+. :)

men PS: jeg sier det igjen :p gå for Conroe :p (hvis du skal oppgradere hele systemet da) men her var det jo bare snakk om å oppgradere CPUen, på et socket 939 HK, sant? :p

6648806[/snapback]

Stemmer. ;)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De 3800 brikkene jeg har hatt har klokket veldig bra, har dog ikke hatt noen andre i serien. Men, finn en bra psu først og så se hvor mye penger du har igjen.

6650401[/snapback]

Vel - jeg har ganske mange penger egentlig. Hadde tenkt å bruke 5000 på hele oppgraderingen, men nå har jeg bikket over 7000,-. Spørsmålet er bare hvor langt jeg vil strekke meg - og det er ikke mye lenger, bare så det er sagt.

Jeg ser nå litt på en PSU til tusenlappen, 600W. Den bør holde en stund.

Lenke til kommentar

ka er du skal opppgradere her eigentleg?

Gå for DC. Du seier at du skal vente i to år til din neste CPU, så det like greit å gå for for X2 4200+. ang. PSU syns eg at du kan kjøpe ein mist eller seasonic. Har hørt dei gode. Eg sjølv har TT, og dei suge berre som f***. Ganske usatbile spenningar!

Lenke til kommentar
ka er du skal opppgradere her eigentleg?

Gå for DC. Du seier at du skal vente i to år til din neste CPU, så det like greit å gå for for X2 4200+. ang. PSU syns eg at du kan kjøpe ein mist eller seasonic. Har hørt dei gode. Eg sjølv har TT, og dei suge berre som f***. Ganske usatbile spenningar!

6650570[/snapback]

Les her. Håper den holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...