Kaman Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har akkurat kjøpt ny PC: ++++++++++++++++++++++++++++++++++ AMD Athlon XP1900+ 1.6GHz Socket A 512MB DDR minne Maxtor 40BG Maxtor 80BG Plextor 40x12x40 Yamaha 16x10x40 Gainward AGP GeForce4 MX 460 DDR ++++++++++++++++ Kjøpte et kabinett en stund før som inneholdt strømforsyning. Inntil et par dager siden fungerte alt som fot i hose, men jeg har nå kjøpt en ny cd-brenner(Plextor 40x12x40) og en 80 GB HD. Det som skjer nå er at vifta (tror det er det) går opp og ned i hastighet. Den lager en slags j**** irriterende summe-lyd som øker og minker...HD'ene er på nippet til å slå seg av noen ganger...hører den lyden de lager når man "shutter down". Strømforsyingen er på 350W...Er den ødelagt eller har jeg for mange komponenter koblet til samtidig (for lite effekt)??? Håper noen har litt peiling på hva som har skjedd eller har hatt lignende problem... Mvh Karsten Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du har mer enn stor nok strømforsyning så det er ikke det som er problemet. Du bør kanskje måle den på en eller annen måte for å sjekke om den leverer varene den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå